PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Digitree Group w nowej strategii stawia na e-commerce i rozwój sprzedaży zagranicznej, inwestycje zamiast dywidendy
Digitree Group w nowej strategii stawia na e-commerce i rozwój sprzedaży zagranicznej, inwestycje zamiast dywidendy
Marketing wideo: podsumowanie 2020 roku, prognozy na 2021
Brokerzy i agencje mediowe o reklamie internetowej: co wydarzyło się w 2020 roku, jaki będzie 2021 rok?
Podsumowanie roku w reklamie programatycznej, prognozy na 2021 rok
Marketing internetowy według agencji: jaki był 2020 rok, co przyniesie 2021?
Branża SEO/SEM: podsumowanie 2020 roku, prognozy na 2021 rok
Reklama internetowa wg wydawców: jaki był 2020 roku, co wydarzy się w 2021 roku?
Agencje podsumowują 2020 rok w reklamie internetowej, co wydarzy się w 2021?
Michał Wiśniewski promuje foteliki dziecięce
Michał Wiśniewski promuje foteliki dziecięce
Marketing w wyszukiwarkach: jak upłynął 2020 rok, co wydarzy się w 2021?
Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń reklamują InPost
Mediacap w trzecim kwartale z 1,4 mln zł zysku. Wpływy LTTM w dół o 11 proc., a Grupy S/F o 18 proc.
Mediacap w trzecim kwartale z 1,4 mln zł zysku. Wpływy LTTM w dół o 11 proc., a Grupy S/F o 18 proc.
Grupa K2 z 29 mln zł wpływów i 4,1 mln zł zysku EBITDA, rekordowy kwartał Fabrity
Synerise z nowym inwestorem i nadal ze stratą, wpływy rosną dużo mocniej od kosztów
Digitree Group ze spadkiem wpływów i wzrostem straty w trzecim kwartale, przyczyną reorganizacja i wyniki Fast White Cat
Digitree Group ze spadkiem wpływów i wzrostem straty w trzecim kwartale, przyczyną reorganizacja i wyniki Fast White Cat
Skivak dla firmy Ofix w social media
SalesTube: przychody 67 proc. w górę, 2 mln zł zysku netto
SalesTube: przychody 67 proc. w górę, 2 mln zł zysku netto
Artegence ze wzrostem wpływów o 59 proc., coraz więcej kampanii poza internetem
Artegence ze wzrostem wpływów o 59 proc., coraz więcej kampanii poza internetem
Agencja Imagine ze spadkiem wpływów o 26 proc. i 658 tys. zł straty
Agencja Imagine ze spadkiem wpływów o 26 proc. i 658 tys. zł straty
Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i Agory
Streetcom kupuje Hash.fm od Konrada Traczyka i Agory
Digitree Group: wpływy zmalały o 15 proc., wynik netto 1 mln zł w górę
Digitree Group: wpływy zmalały o 15 proc., wynik netto 1 mln zł w górę
Agencja promująca w internecie PO i Trzaskowskiego z rekordowymi wynikami w latach wyborczych
GetResponse: wpływy zmalały o 8,5 proc., więcej od dużych firm - 34 tys. nowych klientów
GetResponse: wpływy zmalały o 8,5 proc., więcej od dużych firm - 34 tys. nowych klientów
LifeTube w ub.r. zwiększył wpływy o 15 proc., a zysk do 780 tys. zł
Uniqa zachęca do ubezpieczenia mieszkań w kampanii „Rachunek Bezpieczeństwa"
Uniqa zachęca do ubezpieczenia mieszkań w kampanii „Rachunek Bezpieczeństwa"
Wpływy agencji GetHero w ub.r. 64 proc. w górę. Przez epidemię niższy wzrost, bez zwolnień
Wpływy agencji GetHero w ub.r. 64 proc. w górę. Przez epidemię niższy wzrost, bez zwolnień
Filip Połoska (NOIZZ): actvertsing ma pokazać, że marki mogą zmieniać życie konsumentów (wywiad)
Filip Połoska (NOIZZ): actvertsing ma pokazać, że marki mogą zmieniać życie konsumentów (wywiad)
Digitree Group ze spadkiem wpływów i zyskiem operacyjnym, w górę Fast White Cat
Digitree Group ze spadkiem wpływów i zyskiem operacyjnym, w górę Fast White Cat
Przez koronawirusa mniej reklam w polskim internecie, mocniej promują się tylko sklepy
Grupa K2: 109,7 mln zł wpływów i 6,2 mln zł zysku EBITDA w ub.r., ryzyko obniżenia sprzedaży wskutek koronawirusa
W kampanii usług stomatologicznych Enel-med pyta „Coś nie gra w Twoim uśmiechu?”
W kampanii usług stomatologicznych Enel-med pyta „Coś nie gra w Twoim uśmiechu?”
PZU szykuje się do przetargu na usługi marketingu internetowego