Celem kampanii jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych działalności gospodarczych (JDG).
Euvic Digital odpowiada kompleksowo za realizację kampanii, obejmującą kreację, planowanie i zakup mediów, a także stworzenie dedykowanych landing pages prezentujących ofertę modeli samochodów osobowych.
– Od lat współpracujemy z Euvic Digital. To partner, który rozumie naszą strategię i z pełnym zaangażowaniem odpowiada na nasze potrzeby i oczekiwania – podkreśla Sandra Szkwarek, Marketing & Product Development Director w MHC Mobility. – Kampania, którą obecnie realizujemy wspólnie z zespołem Euvic Digital, została zaprojektowana z myślą o skutecznym generowaniu jakościowych leadów sprzedażowych. Agencja nie tylko zaproponowała precyzyjnie dobrane kanały dotarcia, ale też trafnie sprofilowała grupy odbiorców i stworzyła wyraziste, angażujące kreacje. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym działaniom znacząco wzrośnie zainteresowanie naszą usługą – dodaje.












