Drogerie dm już wcześniej współpracowały z Anią Bardowską. Założenie obecnej kampanii jest proste - chodzi o zaprezentowanie produktów do domu marek Denkmit i Profissimo w ich naturalnym środowisku – w trakcie wiosennych porządków.
– Ania Bardowska to autentyczna i wiarygodna postać wśród naszych klientów. Jej wybory są przemyślane, a rekomendacje cieszą się dużym zaufaniem. Dlatego z radością rozszerzyliśmy naszą współpracę, aby w naturalny sposób zaprezentować marki własne w codziennym użytkowaniu – komentuje Barbara Schmehl, dyrektor obszaru marketingu i zakupów w dm Polska.
Ania Bardowska w reklamie dm
Ania Bardowska wybrała 10 sprawdzonych produktów z dm, które mają pomóc w sprzątaniu, praniu i gotowaniu.
Działania obejmują szeroką obecność w kanałach Social Media marki oraz influencerki. Ekspozycje w drogeriach dm – materiały POS, gazetki promocyjne i oznaczenia produktów pomagające klientom znaleźć rekomendowane artykuły, a także platformy online dm (strona internetowa, aplikacja), gdzie znalazła się sekcja z rekomendowanymi produktami.

Za koncepcję kampanii odpowiada zespół dm Polska, a materiały kreatywne oraz landing page przygotowała agencja Freundschaft.











