PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Grupa Sare ze wzrostem wpływów i stratą. Wyższe koszty i wstrzymane kampanie wskutek RODO
Grupa Sare ze wzrostem wpływów i stratą. Wyższe koszty i wstrzymane kampanie wskutek RODO
PKW o kampanii wyborczej w internecie: przekazy rozsyłane przez boty powinny być oznaczone
Agora inwestuje w czeską firmę marketingu internetowego ROI Hunter
Agora inwestuje w czeską firmę marketingu internetowego ROI Hunter
Dziennikarze spierają się o boty w kampanii Andrzeja Dudy: nieetyczne wsparcie czy normalna praktyka
Dziennikarze spierają się o boty w kampanii Andrzeja Dudy: nieetyczne wsparcie czy normalna praktyka
Wpływy Hash.fm wzrosły o 35 proc., strata z powodu kosztów rozwoju zespołu
Wpływy Hash.fm wzrosły o 35 proc., strata z powodu kosztów rozwoju zespołu
K2 Internet nie porozumiała się z inwestorem. Chce mieć więcej klientów z zagranicy
Wpływy RTB House SA wzrosły z 72,5 do 122,6 mln zł, trzy czwarte z zagranicy
Wpływy LifeTube’a 39 proc. w górę, 793 tys. zł zysku zamiast 152 tys. zł straty
Grupa Sare kupuje Sales Inteligence za minimum 1,8 mln zł, w I kwartale miała 10,1 mln zł wpływów i 566 tys. zł zysku
Grupa Sare kupuje Sales Inteligence za minimum 1,8 mln zł, w I kwartale miała 10,1 mln zł wpływów i 566 tys. zł zysku
WPP korzystał ze wsparcia Cambridge Analytica, by zdobyć obsługę reklamową amerykańskiej armii
Łukasz Abgarowicz: zmiany w Chrome, AI i RODO sprzyjają marketingowi programatycznemu
Łukasz Abgarowicz: zmiany w Chrome, AI i RODO sprzyjają marketingowi programatycznemu
Grupa Sare z 46 mln zł wpływów w ub.r., zysk spadł wskutek wzrostu kosztów wynagrodzeń
Grupa Sare z 46 mln zł wpływów w ub.r., zysk spadł wskutek wzrostu kosztów wynagrodzeń
LeadR z nową ofertą, Paweł Ważyński szefem performance marketingu
LeadR z nową ofertą, Paweł Ważyński szefem performance marketingu
Polscy reklamodawcy zaniepokojeni zmianami w ochronie danych oraz rosnącą pozycją Google i Facebooka
Influencerzy, atrybucja i e-commerce - wyzwania performance marketingu w 2018 roku
Influencerzy, atrybucja i e-commerce - wyzwania performance marketingu w 2018 roku
Krzysztof Masłowski: jak machine learning zmieni marketing internetowy
Krzysztof Masłowski: jak machine learning zmieni marketing internetowy
RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach
Nike przegląda oferty agencji interaktywnych, niska cena jedynym kryterium
Nike przegląda oferty agencji interaktywnych, niska cena jedynym kryterium
Reklama internetowa według agencji mediowych: co wydarzyło się w 2017 roku, co przyniesie 2018 rok?
Agencje marketingu internetowego podsumowują 2017 rok i prognozują trendy na 2018
Marketing w wyszukiwarkach: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
Rok w reklamie internetowej według wydawców i sieci: co wydarzyło się w 2017, co przyniesie 2018?
Marketing internetowy według agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Krzysztof Andrzejczak: Saatchi IS stawia na obsługę full service, kreatywne technologie i globalne partnerstwa w e-commerce (wywiad)
Doradca Andrzeja Dudy: prolewicowy Google wspierał fundację zaangażowaną w manifestacje ws. sądów. Google: to usługa dla wszystkich NGOsów
Z kilkoma najpopularniejszymi czy wieloma mniej znanymi - jak marki mogą współpracować z twórcami internetowymi
Z kilkoma najpopularniejszymi czy wieloma mniej znanymi - jak marki mogą współpracować z twórcami internetowymi
Nowoczesna i PO: w manifestacjach nie pomagają nam marketingowcy. Benke, Bierzyński i Ciszewski: teoria astroturfingu to bzdury
Meetrics wchodzi do Polski, na czele Tomasz Piątkowski
Meetrics wchodzi do Polski, na czele Tomasz Piątkowski
Grupa SARE z nową strategią: omnichannel i technologia internetowa, 20-proc. wzrost EBITDA
Grupa SARE z nową strategią: omnichannel i technologia internetowa, 20-proc. wzrost EBITDA
2016 rok w reklamie internetowej, prognozy na 2017 rok (agencje i domy mediowe)
2016 rok w reklamie internetowej, prognozy na 2017 rok (agencje i domy mediowe)
Reklama internetowa: co wydarzyło się w 2016 roku, jaki będzie 2017 (wydawcy i sieci)
Reklama internetowa: co wydarzyło się w 2016 roku, jaki będzie 2017 (wydawcy i sieci)
Agencje marketingu internetowego: podsumowanie 2016 roku, prognozy na 2017
Agencje marketingu internetowego: podsumowanie 2016 roku, prognozy na 2017