Streetcom dla marki Kolastyna

Do grona klientów agencji Streetcom dołączyła marka kosmetyczna Kolastyna (Sarantis Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom dla marki Kolastyna

Po udanych realizacjach dla innych brandów z portfolio Sarantis - STR8 oraz C-THRU - Streetcom realizuje kampanię dla produktów z kategorii ochrony przeciwsłonecznej Kolastyna. Agencja odpowiada za działania z micro i makro influencerami. Streetcom przygotował i zrealizował także dedykowane video teasujące produkt oparte o CGI w przestrzeni miejskiej w Warszawie. Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości produktu i trial.

Kampania promująca produkty ochrony przeciwsłonecznej od Kolastyna– transparentne suche mgiełki ochronne z filtrem SPF 30 i SPF50  - realizowana przez Streetcom obejmuje także aktywację z micro i makro influencerami w sieci na Instagramie i TikToku. Kampanii towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody m.in. bony na wakacje, bilety lotnicze oraz zestawy kosmetyków Kolastyna.

Agencja Streetcom odpowiada za kreację i realizację całej kampanii promującej transparentną suchą mgiełkę do opalania o zapachu kokosa od Kolastyny.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"