W ramach kampanii emitowana będzie specjalna seria spotów, przygotowanych w ramach platformy komunikacyjnej pt. „Promocje sprawdza się w Blix”. Jej najważniejszym celem jest budowanie świadomości marki. W sumie w całym procesie wzięło udział blisko 100 osób.
12 czerwca 2024 roku aplikacja Blix wystartowała z długoterminową kampanią wizerunkową pt. Będzie ją prowadzić w sposób ciągły. Głównym medium będzie YouTube, ale działania będą również silnie wspierane w środowisku Meta (Facebook i Instagram), na TikToku oraz w innych mediach internetowych.
W ramach kampanii prowadzonej na YouTube Grupa BLIX przygotowuje serię spotów 15-sekundowych i 6-sekundowych. W pozostałych kanałach będzie działać za pomocą wideo i kreacji statycznych, budując claim „Promocje sprawdza się w BLIX”.

– Przebadaliśmy koncept kreatywny z konsumentami i zanotowaliśmy bardzo satysfakcjonujące wyniki pod względem zapamiętywalności marki i intencji korzystania z aplikacji. Nie chcieliśmy jednak kolejny raz mówić o sobie w sposób czysto funkcjonalny. Chodzi nam o przykucie uwagi widza w pierwszych sekundach spotu, gdyż wszelkie badania wskazują to jako kluczowy element kampanii na YouTube – tłumaczy Dominik Dudzik, marketing lead Grupy Blix.











