Kerris autorem koncepcji kreatywnej marki Jan Niezbędny

Agencja Kerris odpowiada za adaptację nowej kreatywnej koncepcji komunikacji marki artykułów gospodarstwa domowego Jan Niezbędny w kanałach social media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kerris autorem koncepcji kreatywnej marki Jan Niezbędny

Tegoroczna komunikacja marki w mediach koncentruje się na tematyce sportowej, podkreślając rolę Jana Niezbędnego jako mistrza wytrzymałości, gotowania i sprzątania.

Jan Niezbędny z nową koncepcją kreatywną w social media

W 2022 roku Sarantis Polska, właściciel marki Jan Niezbędny, powierzył naszej agencji Kerris pełną obsługę kanałów social media. Działania obejmują planowanie, tworzenie i publikowanie treści na Facebooku i Instagramie, a także prowadzenie kampanii reklamowych. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"