Kategoria Philips Floor Care obejmuje portfolio produktów przeznaczonych do dbania o podłogi w naszych domach. W jej skład wchodzą zarówno zaawansowane odkurzacze bezprzewodowe, jak i roboty sprzątające. Wybrana na drodze procesu ofertowego, agencja Space Cat Industries, odpowiadała za strategię, kreację i koordynację współpracy z influencerami.
Wyselekcjonowani do współpracy twórcy mieli za zadanie pokazać w zadanych kontekstach wybrane produkty z kategorii Philips Floor Care. Do kampanii zostało zaangażowanych 15 zasięgowych twórców, którzy zarówno na swoich profilach na TikToku, jak i na Instagramie, pokazali jak korzystają z urządzeń sprzątających.
Space Cat Industries dla produktów Philips
Proces związany z założeniem i prowadzeniem profilu Philips Home Living trwał od ostatniego kwartału 2023 roku. Zaangażowane były w nim osoby odpowiedzialne za kluczowe kategorie produktowe, obejmujące produkty takie jak Philips OVI, ekspresy do kawy Philips, roboty sprzątające czy parownice. Versuni powierzyło strategię i egzekucję komunikacji marki na TikToku agencji Space Cat Industries. W maju tego roku oficjalnie rozpoczęto działania na TikToku.

Strategia komunikacji oparta została na stałych hostach profilu, czyli Patrycji Horowskiej i Ani Pastuszce oraz dodatkowych twórcach występujących gościnnie.
Agencja Space Cat Industries odpowiada za strategię, kreację, współpracę z twórcami, zarządzanie profilem, jak i moderację profilu marki na TikToku.











