Łukasz Wejchert znów przejmuje w e-marketingu

Spółka technologiczna Justtag Group, należąca do kontrolowanego przez Łukasza Wejcherta holdingu Dirlango, kupiła firmę Adrino zajmującą się internetową reklamą natywną i mobilną.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Łukasz Wejchert znów przejmuje w e-marketingu
Łukasz Wejchert

Justtag Group przejęła Adrino bez jej produktów e-mail marketingowych LeadR i EmailNetwork, które teraz będą funkcjonować jako niezależne podmioty. Nie ujawniono kwoty transakcji.

- W ostatnich miesiącach skupiliśmy się na rozwoju JustID, największego w Polsce systemu identyfikacji użytkowników w otwartym internecie i wprowadzaniu go na kolejne rynki. Obecnie współpracujemy już z ponad 9 tys. domen w kilku krajach, a miesięcznie osadzamy ponad 350 mln identyfikatorów JustID. W Polsce w ciągu ostatnich 6 miesięcy zasięg identyfikatora wzrósł czterokrotnie, tworząc realną alternatywę dla reklamodawców w świecie bez 3rd party cookies. Teraz przyszedł czas na włączenie go w kolejne obszary rynku digital - zaczynamy od reklamy natywnej. Stąd też decyzja o konsolidacji z Adrino - uzasadnia w komunikacie prasowym Tomasz Chłodecki, prezes i współzałożyciel Justtag Group.

- Równocześnie, dzięki tej transakcji rozbudowujemy m.in. naszą ofertę natywną, a zespół o jednych z najlepszych specjalistów na rynku - podkreśla.

Adrino to jedną najdłużej działających w Polsce sieci reklamy natywnej i mobilnej. Oferuje też działania z obszaru performance marketingu, jej wszystkie rozwiązania działają w oparciu o autorskie technologie.

W efekcie transakcji do Justtag Group dołączyło ponad 20 osób pracujących dotychczas w Adrino. Poprzedni dyrektor technologiczny Adrino Tomasz Mielcarz objął taką funkcję w całej Justtag Group. Anna Pakulska, wcześniej chief service officer w Adrino, objęła będzie w Justtag Group zarządzała działem sprzedaży bezpośredniej, a Maciej Szymczak, jako head of product zajmie się rozwojem produktów w obszarze reklamy natywnej oraz identyfikacji JustID.

- Obecnie skupiamy się na połączeniu obu spółek w jedną dobrze funkcjonującą firmę. Pracujemy też nad rozwojem produktu natywnego i stworzeniem unikalnej oferty dla wydawców, łączącej kompetencje obu firm. Jednocześnie nadal intensywnie rozwijamy JustID, ponieważ tzw. „era post 3rd party cookies” zbliża się wielkimi krokami - opisuje Tomasz Chłodecki.

Jesienią ub.r. Justtag Group przejęła fińską spółkę Relevant Audience z grupy Relevant Digital, dostarczającą dane do targetowania kampanii reklamowych w Finlandii, Szwecji, Danii, Norwegii i na Łotwie, a w połowie 2020 roku kupiła agencję Audience Solutions (dawniej Netsprint Audience) zajmującą się targetowaniem marketingowym w internecie.

Natomiast prawie dekadę temu Dirlango kupiło 70 proc. akcji firmy Netsprint zajmującej się technologią reklamy internetowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera