Tears of Joy partnerem nowego programu akceleracji TikToka

Agencja social media influencer marketingu Tears of Joy została wybrana przez TikToka do udziału w programie akceleracji twórców i streamerów live tej platformy. Agencja będzie odpowiedzialna za zarządzanie twórcami, ich rozwój oraz edukację.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tears of Joy partnerem nowego programu akceleracji TikToka

W ramach programu „TikTok Live”, Tears of Joy będzie odpowiadać za selekcję i współpracę ze streamerami, zapewniając im wsparcie w doskonaleniu umiejętności, a także dbając o przestrzeganie standardów i zasad TikToka. Twórcy mogą zgłaszać się do programu samodzielnie, proces doboru będzie oparty na skrupulatnej ocenie ich potencjału.

„TikTok Live”

- Cieszę się, że obszar live streamów zaczyna się profesjonalizować i zostało nam powierzone zadanie rozwijania twórców w tym dynamicznym obszarze. Chcemy, aby nasi specjaliści współpracowali na co dzień z najbardziej kreatywnymi ludźmi, dla których streaming stał się głównym źródłem zarobku - mówi Łukasz Kępiński, CEO Tears of Joy.  

Program akceleracji ma na celu nie tylko wspieranie twórców, ale również podniesienie jakości transmisji na żywo na platformie, czyniąc je bardziej atrakcyjnymi zarówno dla widzów, jak i reklamodawców. Długofalowym zamierzeniem TikToka jest wzmocnienie pozycji live streamingu jako jednego z kluczowych narzędzi komunikacji i rozrywki na platformie.

Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że w sierpniu 2024 rok TikTok osiągnął najdłuższy spośród badanych platform społecznościowych przeciętny czas korzystania: każdy z 13,75 mln polskich użytkowników (46,09 proc. zasięgu) spędził na nim średnio 17 godzin, 55 minut i 39 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały