- Już teraz posłuchać możecie topowych formatów z ostatnich miesięcy - zapowiedziano na profilach społecznościowych Kanału Sportowego.
- Były pytania - a jak was słuchać podczas biegania? Ano tak. Zaczynamy w podcasty - skomentował Krzysztof Stanowski, jeden z główny twórców i udziałowców Kanału Sportowego. Zaznaczył, że podcasty z programami Kanału będą dostępne w Empik Go na wyłączność.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanal-sportowy-szklanki-wycofane-biedronka-dlaczego-krzysztof-stanowski-przeprasza,7169867832276609a ##
Empik Go został uruchomiony jesienią 2018 roku, oferuje w modelu subskrypcyjnym ponad 100 tys. ebooków, audiobooków i podcastów, w tym dostępne wyłącznie na tej platformie. Oferta obecnie składa się z trzech pakietów: Go Light za 24,99 zł miesięcznie, Go Max za 39,99 zł miesięcznie oraz Go Max + Music za 44,99 zł miesięcznie.

Na Kanale Sportowym tygodniowo emitowanych jest zazwyczaj ok. 20-30 programów, duża część dotyczy piłki nożnej (są osobne cykle o PKO BP Ekstraklasie, najlepszych ligach zagranicznych, Lidze Mistrzów i Polakach grających za granicą), część jest o innych dyscyplinach (m.in. tenisie, siatkówce, skokach narciarskich, koszykówce, szachach i Formule 1), a niektóre o tematach pozasportowych („Hejt Park”, „Dziennikarskie Zero”, „Niech gadają”, „Mazurek & Stanowski”).
Niedawno Kanał Sportowy zapowiedział wydanie pierwszego numeru drukowanego „Kwartalnika Sportowego” oraz reedycji książek zmarłego pięć lat temu Pawła Zarzecznego.
Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 845 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam 2,1 tys. materiałów zanotowało łącznie ponad 360 mln odtworzeń.

Od ponad roku w programie „HejtPark” w Kanale Sportowym promowana jest marka piwa Tyskie, w marcu br. umowę przedłużono na kolejny rok. Od wiosny ub.r. działa sklep internetowy Kanału Sportowego (w ramach platformy e-commerce’owe R-gol.com), w którym można kupić ubrania i gadżety z motywami sportowymi.
W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.











