Kanały muzyczne: Viva liderem, Polo TV na podium

Najpopularniejszym kanałem muzyczno-młodzieżowym w maju br. tradycyjnie była Viva, najwięcej straciło MTV, a liderem wzrostu była radiowa Czwórka. Wśród powstałych w ostatnim roku kanałów największą widownią może pochwalić się Polo TV.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Viva Polska pozostaje na czele zestawienia, ale znów zanotowała spadek widowni. W maju br. jej udział spadł o aż 21,2 proc. i wyniósł 0,46 proc. Na drugim miejscu umocnił się 4fun.tv, którego wynik wzrósł o 17 proc. do 0,32 proc. Na podium uplasował się jeszcze kanał Polo TV. Jego udział wyniósł 0,27 proc. Stacja nadaje od maja ub.r., ale monitorowana jest od września ub.r.

Największy spadek w marcu br. zanotował kanał MTV Polska. Jego udział zmniejszył się aż o 39,3 proc. i wyniósł 0,13 proc. Stacja ta spadła z miejsca trzeciego na piąte.

Najwięcej w zestawieniu zyskała niszowa telewizja Czwórka Polskie Radio, zajmująca ostatnią lokatę. Jej udział wzrósł aż o 366,7 proc., ale i tak pozostał na bardzo niskim poziomie (0,01 proc.). Maj był ostatnim miesiącem emisji satelitarnej przez tę stację, pozostała ona jedynie w wybranych sieciach kablowych.

W grupie widzów w wieku 13-29 lat, liderem także była Viva Polska (1,23 proc. udziału, spadek o aż 27,5 proc.), a na drugiej pozycji uplasowała się telewizja 4fun.tv (0,99 proc., + 21,4 proc.). Jednak już trzecią lokatę zajęła Eska TV notując tutaj największy wzrost w rankingu (0,78 proc., + 205,9 proc.).

Co ciekawe, widownia Czwórki Polskiego Radio - zdecydowanego lidera wzrostu w grupie ogólnej widzów, pozostała w tej grupie 13-29 niemal taka sama. Wśród młodych widzów największy spadek także zanotował kanał MTV Polska (- 44,6 proc.).

W dziesiątce najchętniej oglądanych programów w kanałach muzycznych i młodzieżowych w maju br. najwięcej, bo aż cztery pozycje umieściła Viva Polska. Nadawany na jej antenie program “Top 20” zajął też pierwsze miejsce w zestawieniu z oglądalnością na poziomie 132 tys. widzów. Po trzy pozycje w rankingu zajęły kanały 4fun.tv oraz Eska TV.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące