- Rebranding to działanie globalne, jednak dokonując wszystkich zmian lokalnie dostosowujemy naszą aktywność do konkretnego rynki - mówi Aleks Habdank-Toczyski, chief operating officer pionu pay TV emerging markets w Viasat Broadcasting.
Wszystkie kanały otrzymały nowe logotypy, które podkreślić mają nowoczesność i dynamikę stacji. Zostały onezaprojektowane przez dział kreacji Viasat Broadcasting.
Nadawca zapowiada też, że na antenach kanałów Polsat Viasat pojawią się wkrótce nowe produkcje, w tym programy zakupione na wyłączność. Będą to takie pozycje jak „Wojna secesyjna”, „Inkwizycja”, „Pogotowie ratunkowe dla zwierząt” czy „Ray Mears na Dzikim Zachodzie”.
Rebrandingowi towarzyszy kampania promocyjna, która obejmuje głównie reklamę w internecie, w tym zwłaszcza w mediach społecznościowych (Facebook i YouTube). Za działania kreatywne odpowiada Heureka Group, a za komunikację - agencja 38PR.

Kanały Polsat Viasat obecne są w Cyfrowym Polsacie i w sieciach kablowych.











