SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem badawczo-konsultingowym Kantar Healthcare

Firmy badawcze Kantar Millward Brown i Kantar TNS (należące do Grupy Kantar) utworzyły wspólną strukturę badawczo-konsultingową Kantar Healthcare. Kieruje nią Dorota Cudna-Sławińska, poprzednio szefowa działu healthcare w Kantar Millward Brown.

Dorota Cudna-Sławińska Article

Działy Kantar Millward Brown i Kantar TNS zajmujące się usługami dla branży ochrony zdrowia miały dotychczas odmienne strategie działania. Zespół healthcare w Kantar Millward Brown realizował studia o charakterze konsultingowym, w dużej mierze oparte na badaniach jakościowych, natomiast zespół w Kantar TNS skupiał się na analizach ilościowych wykorzystujących m.in. dane z syndykatowego rozwiązania OTC Track.

Firmy przekonują, że dzięki tym komplementarnym kompetencjom nowo utworzona struktura Kantar Healthcare może zarówno realizować duże projekty badawcze i prowadzić konsulting strategiczny dla największych firm, jak też współpracować przy niewielkich przedsięwzięciach. W zespole pracuje obecnie 12 osób.

Dyrektorem zarządzającym Kantar Healthcare jest Dorota Cudna-Sławińska, związana z Kantar Millward Brown (a wcześniej Millward Brown) od ponad siedmiu lat. Poprzednio była szefową zespołu Millward Brown Healthcare Poland, kierowała obsługą obecnych klientów i pozyskiwaniem nowych oraz działaniami promocyjnymi. Wcześniej pracowała m.in. jako konsultant strategiczny w Esteem Brand Strategies i business development manager w Pentor RI.

- Rynek badań medycznych i farmaceutycznych zmienia się i stwarza nowe wyzwania. Jednym z nich są procesy cyfryzacji w komunikacji marketingowej, pojawienie się zupełnie nowych kanałów dotarcia do pacjenta i lekarza, czy nowe trendy konsumenckie. Z pewnością jednym z ważnych czynników kształtujących obraz rynku medycznego są również zmieniające się i niepewne regulacje prawne - opisuje Dorota Cudna-Sławińska. - Chcemy w Kantar Healthcare podjąć te wyzwania, łączyć nasze wieloletnie doświadczenie i wiedzę z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi, bazą wiedzy Kantar Millward Brown i Kantar TNS i poszukiwać wraz z naszymi klientami źródeł wzrostu - zapowiada.

Na początku br. utworzono Creative House, wspólny zespół wsparcia komunikacyjnego i kreatywnego firm Kantar Millward Brown i Kantar TNS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem badawczo-konsultingowym Kantar Healthcare

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing