WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wpływów z reklam (analiza)

Gorący temat

Orange wycofał spot z Agnieszką Jastrzębską biorącą pożyczkę na iPhonie, żeby kupić bluzę (wideo)

7

Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem komunikacyjno-kreatywnym, na czele Mateusz Galica

2017-01-19 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Kantar Insights uruchomił w Polsce Creative House, zespół wsparcia komunikacyjnego i kreatywnego dla firm badawczych Kantar Millward Brown i Kantar TNS. W nowym zespole pracują Kuba Antoszewski, Anna Kolanowska, Dominika Kluczna i Justyna Marcinkowska, a szefem jest Mateusz Galica.

Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem komunikacyjno-kreatywnym, na czele Mateusz Galica

Creative House będzie zajmować się obsługą komunikacyjną i PR spółek Kantar Insights oraz wsparciem poszczególnych zespołów badawczych przy przygotowaniu ofert i wykorzystywaniu ich przez klientów.

- Nasz zespół ułatwi nie tylko sprzedaż rozwiązań badawczych i doradczych, ale i skuteczne wykorzystanie wyników badań przez naszych klientów. Pomyślne wdrożenie efektów projektu badawczego to często nic innego niż dobrze zaplanowana wewnętrzna kampania komunikacyjna. A na tym znamy się naprawdę dobrze - podkreśla Mateusz Galica, szef Creative House w Kantar Insights

Galica poprzednio był szefem komunikacji i client service directorem w Kantar TNS (a wcześniej w TNS Polska i TNS OBOP). W branży badawczej pracuje od 1999 roku, jest prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii,

W zespole Creative House pracują również Kuba Antoszewski, Anna Kolanowska, Dominika Kluczna i Justyna Marcinkowska. Antoszewski to jeden z współzałożycieli instytutu SMG/KRC (obecnie Kantar Millward Brown), a od 2000 roku PR manager firmy. Jest . członek rady ekspertów Think Tank i rady nadzorczej WWF Polska.

Anna Kolanowska, Dominika Kluczna i Justyna Marcinkowska poprzednio pracowały w zespole marketingu Kantar TNS. Kolanowska ma ponad 10 lat doświadczenia w branży marketingu, komunikacji i eventów, jest członkiem Akademii Ekspertów PR. Kluczna dołączyła do zespołu marketingu TNS Polska dwa lata temu, wcześniej pracowała w branży bankowej i reklamy zewnętrznej. Marcinkowska zaczęła pracę w zespole marketingu Kantar TNS w ub.r., wcześniej była związana z TVN oraz Telewizją Polską, współpracuje z TVP Kultura.

Autor: tw

Wiecej informacji: Kantar, TNS, Millward Brown, Kuba Antoszewski, Anna Kolanowska, Dominika Kluczna, Justyna Marcinkowska, Mateusz Galica

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej