Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem komunikacyjno-kreatywnym, na czele Mateusz Galica

Kantar Insights uruchomił w Polsce Creative House, zespół wsparcia komunikacyjnego i kreatywnego dla firm badawczych Kantar Millward Brown i Kantar TNS. W nowym zespole pracują Kuba Antoszewski, Anna Kolanowska, Dominika Kluczna i Justyna Marcinkowska, a szefem jest Mateusz Galica.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem komunikacyjno-kreatywnym, na czele Mateusz Galica

Creative House będzie zajmować się obsługą komunikacyjną i PR spółek Kantar Insights oraz wsparciem poszczególnych zespołów badawczych przy przygotowaniu ofert i wykorzystywaniu ich przez klientów.

- Nasz zespół ułatwi nie tylko sprzedaż rozwiązań badawczych i doradczych, ale i skuteczne wykorzystanie wyników badań przez naszych klientów. Pomyślne wdrożenie efektów projektu badawczego to często nic innego niż dobrze zaplanowana wewnętrzna kampania komunikacyjna. A na tym znamy się naprawdę dobrze - podkreśla Mateusz Galica, szef Creative House w Kantar Insights

Galica poprzednio był szefem komunikacji i client service directorem w Kantar TNS (a wcześniej w TNS Polska i TNS OBOP). W branży badawczej pracuje od 1999 roku, jest prezesem Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii,

W zespole Creative House pracują również Kuba Antoszewski, Anna Kolanowska, Dominika Kluczna i Justyna Marcinkowska. Antoszewski to jeden z współzałożycieli instytutu SMG/KRC (obecnie Kantar Millward Brown), a od 2000 roku PR manager firmy. Jest . członek rady ekspertów Think Tank i rady nadzorczej WWF Polska.

Anna Kolanowska, Dominika Kluczna i Justyna Marcinkowska poprzednio pracowały w zespole marketingu Kantar TNS. Kolanowska ma ponad 10 lat doświadczenia w branży marketingu, komunikacji i eventów, jest członkiem Akademii Ekspertów PR. Kluczna dołączyła do zespołu marketingu TNS Polska dwa lata temu, wcześniej pracowała w branży bankowej i reklamy zewnętrznej. Marcinkowska zaczęła pracę w zespole marketingu Kantar TNS w ub.r., wcześniej była związana z TVN oraz Telewizją Polską, współpracuje z TVP Kultura.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"