Katastroficzny spot reklamuje Ibuprom Regular (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza od trzech lat telewizyjna kampania reklamowa Ibupromu Regular (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Garaż Miejsce Filmowe, Platige Image, Ztudio i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa reklama Ibupromu Regular sugestywnie pokazuje, że nagły atak bólu może zaprzepaścić́ wszystkie nasze plany. W spocie ta sekwencja utrzymana jest w stylistyce filmu katastroficznego: pękająca ulica i rozpadające się fasady budynków symbolizują niespodziewany atak bólu u bohaterki. Wszystko jednak szybko wraca do normy, gdy kobieta zażywa Ibupromu Regular. Reklama informuje, że preparat zawiera inhibitor COX, który zwalcza szybko wszystkie punkty bólu.

Spot od 17 listopada jest emitowany w telewizji (w największych stacjach), a od początku grudnia będzie wyświetlany w kinach.

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa, wyprodukował dom produkcyjny Garaż Miejsce Filmowe, postprodukcją zajęło się studio Platige Image, a muzykę i efekty dźwiękowe opracowało Ztudio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm