SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kaufland z reklamami „Spotkajmy się przy ladzie” i hasłem „Na dobry tydzień” (wideo)

Sieć marketów Kaufland Polska startuje z nową wizerunkowo-produktową kampanią reklamową pod hasłem „Spotkajmy się przy ladzie”, opartą na nowym formacie kreatywnym, a także serii spotów internetowych „Lada mi odpowiada”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają Leo Burnett i dom mediowy Zenith.

Kampania „Spotkajmy się przy ladzie” obejmuje serię spotów reklamowych, ukazujących rozmowy przy ladzie obsługowej pomiędzy pracownikiem sklepu a klientem. W spotach znajdują się także odniesienia do codziennych scen z życia klientów.

„Spotkajmy się przy ladzie” obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe. W ramach kampanii, która potrwa do końca 2018 roku, przewidziane są spoty telewizyjne, radiowe, OOH oraz działania w internecie.

W kampanii prezentowane jest nowe hasło główne Kauflandu „Na dobry tydzień”, które zastąpiło poprzedni slogan „Dla mnie w sam raz”.

„Lada mi odpowiada” jest formatem przeznaczonym tylko do internetu. Spoty mają humorystyczny, abstrakcyjny charakter. Ich bohaterami jest dwójka sprzedawców, którzy będą wchodzić w interakcje z klientami.

Celem nowej kampanii jest podkreślenie szerokiego asortymentu produktów świeżych w przestronnych ladach z produktami mięsnymi, wędlinami, garmażeryjnymi i serami, obsługiwanych przez pracowników sklepów Kaufland.

Za kreację reklam odpowiada agencja Leo Burnett, reżyserem spotów jest Marcin Ziębiński, a wyprodukował je dom produkcyjny FeelMovie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith należący do Publicis Media.

Agencja Leo Burnett pracuje dla Kauflandu od grudnia ub.r. Jednocześnie sieć sklepów zaczęła współpracę z domem mediowym Zenith.

Przypomnijmy, że na początku ub.r. Kaufland - po interwencji posłanki Krystyny Pawłowicz w UOKiK-u - zrezygnował z wykorzystywania w swoich reklamach zwrotów w rodzaju „nasze rodzime produkty” czy „nasi dostawcy”.

Dołącz do dyskusji: Kaufland z reklamami „Spotkajmy się przy ladzie” i hasłem „Na dobry tydzień” (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Henryk
Co to za zasada, ze po 21 mam sam sobie kasowac produkty. Jakbym chcial byc kasjerem, to bym nim k...a został.
odpowiedź
User
lol
żenujące hasło, podobne do tego co ma lidl - co tydzień coś nowego...
odpowiedź
User
Jeronimo Martins
Kał-fland
odpowiedź