SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kawa Inka reklamowana przez prowadzące „Szczyptę smaku” (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania promująca kawę Inka (produkowaną przez firmę Grana). W reklamach występują Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka-Łaska, prowadzące program „Szczypta smaku” w TVN Style. Akcję przygotowały firmy San Markos i Effective Media.

Celem kampanii jest nieznaczne repozycjonowanie marki Inka i wykreowanie mody na tę kawę, z zachowaniem jej dotychczasowych walorów: naturalności i wartości odżywczych. Reklamy mają przekonywać, że Inka, tradycyjnie już obecna w menu Polaków, doskonale wpisuje się w codzienne życie współczesnej kobiety.

Jest to pierwsza kampania Inki po wygraniu przetargu na obsługę reklamową marki przez agencję San Markos.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W ramach akcji 30- i 15 sekundowe spoty będą emitowane w telewizji oraz internecie. Akcja zaczęła się w poniedziałek i potrwa do końca lutego 2016 roku.

Agencja San Markos przygotowała strategię i kreację kampanii. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media.

Dołącz do dyskusji: Kawa Inka reklamowana przez prowadzące „Szczyptę smaku” (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
klasyczny moher
Jakaś ta reklama genderowa...
odpowiedź
User
AK.
Ale one są potwornie brzydkie...
odpowiedź
User
gość
nie da się patrzeć na te baby ani słuchać. reklama jest wkurzająca, dwa nienaturalne babsztyle
odpowiedź