„Kawa na ławę” zyskała 140 tys. widzów. TVN24 miażdży konkurencję

Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” w sezonie 2015/2016 śledziło średnio 706 tys. widzów, o 142 tys. więcej niż w poprzednim okresie. Program dał TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kawa na ławę” zyskała 140 tys. widzów. TVN24 miażdży konkurencję
Bogdan Rymanowski, fot. TVN24

„Kawa na ławę” w sezonie 2015/2016 emitowana była na antenie TVN24 w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 30 sierpnia 2015 roku do 17 lipca 2016 roku wyniosła 706 tys. osób, co przełożyło się na 7,50 proc. udziału w grupie 4+ i 4,71 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 13 grudnia ub.r. - obejrzało je 1,03 mln widzów. W tym wydaniu politycy reprezentujący sejmowe partie polityczne spierali się o sens i znaczenie „Marszu w Obronie Demokracji i Wolności Mediów” (gośćmi programu byli wówczas Adam Szejnfeld, Jarosław Gowin, Joachim Brudziński, Barbara Nowacka, Eugeniusz Kłopotek i Włodzimierz Czarzasty).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/500-tys-widzow-piaskiem-po-oczach-tvn24-przegral-z-tvp-info ##

Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn zyskał 142 tys. widzów. W sezonie 2014/2015 śledziło go 564 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 5,96 proc. i 4,46 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kropka-nad-i-hitem-tvn24-monika-olejnik-zyskala-180-tys-widzow ##

TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta miała w tym paśmie 3,30 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,97 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia magazynu na tle konkurencji

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online