W reklamach prezentowanych jest kilka ubrań charakterystycznych dla różnych mód i sytuacji: ramoneska, czarna minisukienka, prochowiec, dżinsy i kurtka militarna. Opatrzone są sloganami podkreślającymi ich dawną popularność oraz hasłem głównym kampanii: „Każde ubranie ma swoją historię, dopisz jej ciąg dalszy”.
Akcja ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku branży odzieży używanej, zwiększenie rozpoznawalności sklepów VIVE Profit oraz wzbudzenie zainteresowania ich ofertą.

Kampania zaczęła się 29 maja i potrwa do końca czerwca. Jest prowadzona w prasie (m.in. w dziennikach „Gazeta Wyborcza”, „Fakt”, „Echo Dnia”, tygodnikach opinii „Newsweek” i „Wprost”, magazynach, kobiecych „Viva!”, „Gala”, „Grazia” „Avanti” i miesięczniku „Media i marketing”), internecie (Onet.pl - sekcje uroda, moda, ślub, dziecko i partnerstwo, Plejada.pl, Rodziceradza.pl, Smak.pl, Fakt.pl - sekcje gwiazdy, styl i kobieta, Prezentyizyczenia.pl)

Za strategię, kreację i realizację kampanii (m.in. planowanie i zakup mediów do niej) odpowiada biuro obsługi marketingowej VIVE Group.











