SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kino Polska Muzyka i Mjuzik.tv mocno do góry, liderami Polo TV i Eska TV (top stacji muzycznych)

W styczniu br. liderem oglądalności wśród kanałów muzycznych było Polo TV. Największy wzrost w segmencie ex aequo odnotowały stacje Kino Polska Muzyka i Mjuzik.tv, a najwięcej stracił kanał ITV. Muzo.tv znalazło się na ostatnim miejscu.

Pierwsze dwa miejsca w zestawieniu zajęły kanały nadające w naziemnej telewizji cyfrowej. Udział liderującego kanału Polo TV w styczniu 2015 roku wyniósł 0,74 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 13,95 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 14,29 proc. do 0,54 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 26,09 proc. do poziomu 0,17 proc.

Oczko niżej uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która nadaje od 1 maja 2014 roku. Jej średni udział w styczniu br. uplasował się na poziomie 0,15 proc.

Natomiast nowy kanał muzyczny Polsatu - Muzo.tv, który ruszył 26 września ub.r., w zeszłym miesiącu zajął ostatnie miejsce z wynikiem wynoszącym 0,01 proc. Taki sam udział kanał ten miał np. w listopadzie ub.r.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 33,33 proc., ex aequo pochwalić się mogły stacje Kino Polska Muzyka i mjuzik.tv. Średni udział pierwszego kanału w analizowanym okresie wyniósł 0,08 proc. (w rankingu stacja ta była piąta), a tego drugiego - 0,04 proc. (jednak spadek z miejsca ósmego na dziewiąte).

Z kolei najwięcej stracił kanał ITV, który spadł z miejsca czwartego na siódme. Jego średni miesięczny wynik zmniejszył się o 33,33 proc. do 0,06 proc.

Stacja

Wszyscy 4+

styczeń 2014

styczeń 2015

SHR %

SHR %

Polo TV

62 842

0,86%

54 519

0,74%

Eska TV

45 751

0,63%

39 990

0,54%

4fun.tv

17 158

0,23%

12 485

0,17%

Disco Polo Music

-

-

11 410

0,15%

Kino Polska Muzyka

4 326

0,06%

5 886

0,08%

Stars.tv

3 938

0,05%

4 152

0,06%

ITV

6 518

0,09%

4 290

0,06%

TV.DISCO

3 933

0,05%

2 936

0,04%

mjuzik.tv

2 292

0,03%

2 793

0,04%

Vox Music TV

-

-

2 714

0,04%

VH 1

2 513

0,03%

2 463

0,03%

Power TV

-

-

2 352

0,03%

Muzo.tv

-

-

679

0,01%


W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w styczniu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 12,20 proc., wyniósł 1,08 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (0,98 proc. udziału, w dół o 7,55 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,35 proc., - 18,60 proc.).

Największym wzrostem (o 33,33 proc. do 0,08 proc.) pochwalić się mógł kanał Mjuzik.tv, zaś również i tutaj najwięcej straciła stacja ITV - było to 33,33 proc. do 0,10 proc.

Muzo.tv w tej grupie miało minimalnie lepszy wynik niż w 4+, bo jego udział wyniósł 0,02 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

styczeń 2014

styczeń 2015

SHR %

SHR %

Polo TV

35 786

1,23%

31 928

1,08%

Eska TV

30 805

1,06%

29 032

0,98%

4fun.tv

12 620

0,43%

10 299

0,35%

Disco Polo Music

-

-

7 150

0,24%

Kino Polska Muzyka

3 271

0,11%

4 171

0,14%

ITV

4 452

0,15%

2 833

0,10%

Stars.tv

2 796

0,10%

2 425

0,08%

mjuzik.tv

1 670

0,06%

2 500

0,08%

VH 1

1 610

0,06%

1 925

0,07%

Power TV

-

-

2 143

0,07%

TV.DISCO

2 431

0,08%

1 806

0,06%

Vox Music TV

-

-

1 778

0,06%

Muzo.tv

-

-

509

0,02%

Dołącz do dyskusji: Kino Polska Muzyka i Mjuzik.tv mocno do góry, liderami Polo TV i Eska TV (top stacji muzycznych)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
qba
Muzo.tv do likwidacji
odpowiedź
User
omen
Niestety, tv, którą ogląda po kilkaset osób, i w badaniach wychodzą jakieś promile, to nie wróży dobrze...
odpowiedź
User
Kurdupel
Odpowiem Wam drodzy czytelnicy, dlaczego notowania Kino Polska Muzyka idą ostro w górę. - A no dlatego, że już spaść nie mogą, a zwiększenie oglądalności z 0,06 do 0,08 to kwestia 12 nowych abonentów Cyfrowego Polsatu. To typowy przykład, jak kiepskie notowania można przekuć w sukces.
odpowiedź