SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kino Polska TV w ofercie Polsat Media przez dwa lata. „Rynek dąży do duopolu”

Polsat Media przez najbliższe dwa lata będzie odpowiadać za obsługę reklamową stacji spółki Kino Polska TV, dotąd obsługiwanych przez Atmedia. - Polski rynek dąży do duopolu i nadawcy muszą obecnie wybierać między dwoma podmiotami - mówi Wirtualnemedia.pl Bogusław Kisielewski, członek zarządu nadawcy.

Umowę między nadawcą a brokerem podpisano 17 grudnia br. W jej ramach Polsat Media od 1 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2015 roku będzie odpowiadać za sprzedaż reklam w stacjach Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Filmbox oraz w kanale Stopklatka TV, którego współudziałowcem będzie też Agora (stacja ta ma ruszyć najpóźniej do 28 kwietnia 2014 roku, nadawca planuje start już jednak pod koniec lutego br., więcej na ten temat).

- Kino Polska TV SA dynamicznie się rozwija, systematycznie rozbudowujemy portfolio kanałów tematycznych i naturalne jest, że szukamy dla siebie nowych możliwości, adekwatnych do obecnej sytuacji firmy. Jednocześnie obserwujemy, że polski rynek dąży do duopolu i nadawcy muszą obecnie wybierać między dwoma podmiotami. My zdecydowaliśmy o nawiązaniu współpracy z Polsat Media - mówi Wirtualnemedia.pl Bogusław Kisielewski, członek zarządu Kino Polska TV.

Jak podano w komunikacie, wysokość wpływów z reklam, które otrzymywać będzie Kino Polska TV uzależniona będzie od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że łączny udział stacji Kino Polska, Kino Polska Muzyka i Filmbox w rynku w grupie 16-49 w listopadzie br. wyniósł 0,78 proc.

Poza Kino Polska TV z Atmediów do Polsat Media od stycznia 2014 roku przechodzą też kanały Universal Networks International (więcej na ten temat). Natomiast TVN Media przejmuje od Atmediów obsługę stacji FOX International Channels Poland (dowiedz się więcej) i Sony Pictures Television Networks (poznaj szczegóły), a IDMNet - Eski TV i Polo TV (więcej na ten temat) oraz Tele 5 (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Kino Polska TV w ofercie Polsat Media przez dwa lata. „Rynek dąży do duopolu”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
elo!
Otóż to! Bardzo celna uwaga Pana Kisielewskiego. Podobnie sytuacja wygląda na rynku telewizyjnym, gdzie prym wiodą TVN i Polsat. Analogicznie jest w przypadku płatnej telewizji satelitarnej zdominowanej przez Cyfrowy Polsat i NC+. Teraz kolej na rynek reklamy telewizyjnej.
odpowiedź
User
ObiWanKenobi
a wczesniej bylo co? monopol...
odpowiedź
User
Podziekowania
Dziekujemy serdecznie KRRIT stojacej na strazy pluralizmu mediow! Wykonali swoje zadanie ponadnormatywnie - niczym radziecki robotnik wykonujacy 1500% normy. Stojac na strazy takze interesow producentow z pewnoscia przyczynili sie do zdecydowanej poprawy ich sytuacji w przyszlosci. Konkurencyjnosc na naszym rynku zacheca do paneuropejskiej.. ba panswiatowej ekspansji naszych silnych magnatow.
odpowiedź