SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Klienci T-Mobile na celowniku internetowych naciągaczy

Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska poinformował o próbach wyłudzenia płatności od abonentów. Naciągacze posługują się adresem e-mail oraz grafikami bardzo podobnymi do tych stosowanych przez firmę.

Fałszywa korespondencja, która jest przesyłana do klientów sieci ma ich zachęcać do dokonywania płatności na wskazany rachunek, który jednak nie należy do operatora. Sprawcy posługują się spreparowanym adresem e-mail (twoja_f@ktura.t-mobile.pl), a także stosują we wiadomościach grafiki, sugerujące, jakoby pochodziły one z systemu T-Mobile.

T-Mobile zapewnia, że nie ma związku z fałszywymi wiadomościami. W oficjalnym komunikacie poinformowano, że nie zostały one wysłane z serwerów pocztowych operatora. Jednocześnie podjęte zostały kroki mające na celu powstrzymanie dalszego procederu.

Na koniec I kwartału br. T-Mobile miał 15,748 mln klientów (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Klienci T-Mobile na celowniku internetowych naciągaczy

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Wczoraj niby od Plusa dostałem info o fakturze.... tylko, że ja nie mam telefonu w Plusie. Dodatkowo data płatności była napisana tak: 015.08.2014. Głupek tylko się załapie.
odpowiedź
User
AS
Podobne faktury ktoś próbuje rozsyłać w imieniu Playa. Proponuję zgłaszać tego typu sprawy na policję, jako próba wyłudzenia.
odpowiedź
User
Heheszo
Jak widać robi się skala masowa, najważniejsze to czytać co się chce zapłacić i tyle, można uniknąć wielu nieprzyjemności.
odpowiedź