SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Knauf twierdzi, że Goldband to „wybór fachowców”

Firma Knauf rozpoczęła kampanię wizerunkową marki Goldband. Promuje ją wśród wykonawców hasłem „Goldband. Wybór fachowców!”. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Codemedia i Fly Film.

Nowa kampania firmy Knauf pod hasłem „Goldband. Wybór fachowców!” ma głównie charakter wizerunkowy i skierowana jest przede wszystkim do wykonawców. Działania obejmują m.in. obecność w radiu oraz prasie branżowej. Ich częścią jest również promocja w internecie..

Produkt Goldband to ręczny, jednowarstwowy tynk gipsowy na wszelkie podłoża mineralne wewnątrz budynków. Jest on obecny na polskim rynku od prawie 30 lat. Celem kampanii jest odświeżenie jego wizerunku, pokazanie wszechstronnego zastosowania produktu. W akcję zaangażowano 3 prawdziwych wykonawców, którzy prezentowali swoje zdobyte podczas pracy opinie o produkcie. Podkreślają oni, że było to pozytywne doświadczenie i polecają Goldband innym fachowcom.

W kampanii podkreślane są szerokie możliwości zastosowania produktu – od uzupełniania bruzd i naprawiania ścian, przez obróbkę tynkarską glifów po wymianie drzwi i okien, do równania ścian i tynkowania ręcznego.

Oprócz prowadzonej kampanii w sieci przewidziane zostało mocne wsparcie trade’owe – komunikacja i POSy w marketach oraz składach budowlanych.

Działania w internecie, za które odpowiedzialne jest Codemedia, przekierowują użytkowników na dedykowany landing page: knauf.pl/goldband/. 

Kampania potrwa do połowy września br. Za kreacje odpowiada Fly Film.

Dołącz do dyskusji: Knauf twierdzi, że Goldband to „wybór fachowców”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl