Knauf twierdzi, że Goldband to „wybór fachowców”

Firma Knauf rozpoczęła kampanię wizerunkową marki Goldband. Promuje ją wśród wykonawców hasłem „Goldband. Wybór fachowców!”. Za realizację kampanii odpowiadają agencje Codemedia i Fly Film.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Knauf twierdzi, że Goldband to „wybór fachowców”

Nowa kampania firmy Knauf pod hasłem „Goldband. Wybór fachowców!” ma głównie charakter wizerunkowy i skierowana jest przede wszystkim do wykonawców. Działania obejmują m.in. obecność w radiu oraz prasie branżowej. Ich częścią jest również promocja w internecie..

Produkt Goldband to ręczny, jednowarstwowy tynk gipsowy na wszelkie podłoża mineralne wewnątrz budynków. Jest on obecny na polskim rynku od prawie 30 lat. Celem kampanii jest odświeżenie jego wizerunku, pokazanie wszechstronnego zastosowania produktu. W akcję zaangażowano 3 prawdziwych wykonawców, którzy prezentowali swoje zdobyte podczas pracy opinie o produkcie. Podkreślają oni, że było to pozytywne doświadczenie i polecają Goldband innym fachowcom.

W kampanii podkreślane są szerokie możliwości zastosowania produktu – od uzupełniania bruzd i naprawiania ścian, przez obróbkę tynkarską glifów po wymianie drzwi i okien, do równania ścian i tynkowania ręcznego.

Oprócz prowadzonej kampanii w sieci przewidziane zostało mocne wsparcie trade’owe – komunikacja i POSy w marketach oraz składach budowlanych.

Działania w internecie, za które odpowiedzialne jest Codemedia, przekierowują użytkowników na dedykowany landing page: knauf.pl/goldband/. Kampania potrwa do połowy września br. Za kreacje odpowiada Fly Film.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style