SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” - Dorociński i Lekko Stronniczy w kampanii PZU (wideo)

Fundacja PZU rozpoczyna kampanię społeczną „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” promującą bezpieczną jazdę. Akcję, w której uczestniczą m.in. Marcin Dorociński i twórcy internetowi na czele z Lekko Stronniczymi, przygotowały firmy VML Poland, On Board PR i Starlink.

Akcja „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” podkreśla pozytywny wpływ, jaki na kierowców mogą mieć ich bliscy. Według badań zleconych przez Fundację PZU 65 proc. pasażerów uważa, że ich interwencje mają wpływ na poprawę bezpieczeństwa na drogach. Jednak 73 proc. kierowców przyznaje, że pasażerowie nie zwracają im uwagi, gdy niebezpiecznie prowadzą samochód.

- Tzw. wariat drogowy to nie tylko kierowca, który nagminnie łamie przepisy czy jeździ z nadmierną prędkością. To każdy, kto nie zapina pasów bezpieczeństwa czy w nieodpowiedni sposób korzysta z telefonu podczas jazdy. Wierzę, że możemy ich przekonać do zmiany niebezpiecznych nawyków - mówi Bogdan Benczak, prezes Fundacji PZU.

Symbolem i kluczowym narzędziem kampanii jest niebieskie serduszko, z gotowym tekstem (lub wolnym miejscem na taki) przypominającym kierowcy, że jest kochany i ze względu na czekających na niego bliskich powinien jechać ostrożnie. Przygotowano 2 mln serduszek - będą one rozdawane w oddziałach PZU, przez agentów PZU, a także policjantów.

Na potrzeby akcji przygotowano również spot telewizyjny, w którym występuje Marcin Dorociński, od maja br. ambasador reklamowy PZU (przeczytaj o tym więcej). Spot będzie emitowany w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych TVN, Polsatu, TVP, ZPR i z pakietu AtMedia. Plakaty pojawią się również na outdoorze (m.in. na autobusach).

Działania będą też prowadzone w internecie - na portalach społecznościowych i w serwisie, w którym prowadzony będzie stały konkurs na najlepszy tekst na serduszko, a nagrodzone teksty będą drukowane na setkach tysięcy serduszek. Ponadto na stronie o bezpiecznej jeździe będą opowiadać znani vlogerzy - jako pierwsi autorzy Lekko Stronniczy.

Pierwsza odsłona akcji potrwa do końca br. Za stworzenie i realizację jej koncepcji odpowiadają agencje VML Poland i On Board PR. Pierwsza zajęła się idą kreatywną serduszka, kreacją i produkcją spotu telewizyjnego i strategią działań w internecie, a druga odpowiada za działania public relations i eventy oraz wspiera komunikację wewnętrzną. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” - Dorociński i Lekko Stronniczy w kampanii PZU (wideo)

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
Naiwność czy cynizm?
odpowiedź
User
x
a mnie się podoba - bardzo prosty przekaz, chwyta za serce, jest nawiązanie do poprzedniej, (kontrowersyjnej) kampanii - mam nadzieję, że tym razem nikt się wariatów nie będzie czepiał. Czego więcej chcieć?
odpowiedź
User
Bruce
Świetne.
odpowiedź