SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Jedna trzecia internautów wykorzystuje Messengera do kontaktu z markami

Z Messengera codziennie korzysta prawie 66 proc. polskich internautów, a 36 proc. używało go do kontaktowania się z markami. W ciągu ostatnich trzech lat widać także wzrost w średniej dziennej liczby uruchomień aplikacji - wynika z danych IRCenter.

Article

7 na 10 internautów (71 proc.) codziennie korzysta z internetu na smartfonie. 11 proc. w ogóle nie korzysta z mobilnego internetu.

Skype i Gadu-Gadu to serwisy, które mają największą różnicę pomiędzy udziałem internautów z zainstalowanym programem, a tymi, którzy codziennie z niego korzystają. W przypadku Skype różnica wynosi 47 p. proc., a Gadu-Gadu - 29 p. proc. 36 proc. internautów wykorzystuje Messengera, najpopularniejszy komunikator, do kontaktu z markami.


Messenger i WhatsApp odnotowują wzrosty, jeśli chodzi o intensywność użytkowania w ostatnich latach, podczas gdy GG i Viber notują na tym polu systematyczne spadki.

 

Badanie zostało przeprowadzone metodą ilościowa CAWI na reprezentatywnej pod względem płci, wieku i wielkości miejsca zamieszkania grupie pełnoletnich internautów (n=1007, realizacja marzec 2018).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jedna trzecia internautów wykorzystuje Messengera do kontaktu z markami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing