Koniec serialu „Kocham.Enter” - tylko 813 tys. widzów

Nowy serial paradokumentalny TVN „Kocham.Enter” oglądało średnio 813 tys. osób, mniej niż stacja gromadziła w tym paśmie rok wcześniej. Produkcja w rynku zajęła drugie miejsce, przegrywając z „Trudnymi sprawami” Polsatu.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Serial „Kocham.Enter” na antenie TVN oglądać można było w dni powszednie o godz. 14.55, w okresie od 11 lutego do 12 kwietnia br. Pokazano w sumie 44 zamówione odcinki, których średnia widownia wyniosła 813 tys. osób. Przełożyło się to na 11,28 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,11 proc. w grupie komercyjnej 16- 49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą oglądalnością cieszył się odcinek serialu pokazany 14 marca br. Zgromadził on przed telewizorami 984 tys. widzów.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Kocham.Enter” TVN w paśmie emisji serialu stracił 134 tys. widzów. Wówczas stację w dni powszednie między ok 14.55 a 15.50 oglądało 947 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 14,36 proc. oraz 14,37 proc.

TVN w paśmie emisji nowego scripted docu zajęła drugie miejsce w rynku. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący wówczas głównie konkurencyjne „Trudne sprawy”, co przełożyło się na 21,85 proc. udziału. Za TVN znalazły się: TVP1 (popołudniowe „Wiadomości”, „Pogoda” oraz powtórki polskich seriali; 9,15 proc.) oraz TVP2 (dokumenty z cyklu „Świat bez tajemnic”, „Ja to mam szczęście!” oraz „Rodzinka.pl”; 4,91 proc.). Kolejność stacji była taka sama również wśród widzów w grupie komercyjnej.

Scripted docu „Kocham.Enter” opowiadał o dwóch przyjaciółkach, które zatrudniają się w portalu Kocham.Enter, zajmującym się pomocą w trudnych sprawach sercowych. W rolach głównych w wystąpiły Agnieszka Płoszajska i Sylwia Nowiczewska, natomiast w bohaterów kolejnych odcinków wcielali się aktorzy- amatorzy. Za realizację serialu odpowiadało Studio Besta.

Stacja TVN nie jest zadowolona z wyników oglądalności serialu. Nie podjęto jeszcze jednak decyzji co do jego przyszłości.

grafika

serial „Kocham.Enter”, fot. TVN

Trzy topowe odcinki „Kocham.Enter”

Oglądalność konkurencji w czasie emisji paradokumentu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni