Koniec serialu „Nie rób scen”. TVN przegrał z konkurencją

Komediowy serial „Nie rób scen” oglądało średnio 1,1 mln widzów. TVN w czasie emisji produkcji przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,42 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Koniec serialu „Nie rób scen”. TVN przegrał z konkurencją
Kadr z serialu „Nie rób scen”

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że serial „Nie rób scen” oglądało średnio 1,10 mln osób. Przełożyło się to na 7,02 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 8,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Serial na antenie TVN oglądać można było w niedzielne wieczory w okresie od 1 marca do 24 maja 2015 roku. Pierwsze trzy odcinki produkcji wyemitowano o godz. 21.50, a potem przeniesiono ją na godz. 21.20 - TVN zmodyfikował swoją ramówkę, zamieniając miejscami seriale „Nie rób scen” i „Maż czy nie mąż” (więcej na ten temat).

Zdecydowanie najwięcej widzów - 1,86 mln - miał pierwszy odcinek produkcji. W zestawieniu trzech topowych odcinków znalazły się dwa te, które TVN pokazał o pierwotnej porze emisji, czyli o godz. 21.50 i jeden z 21.20.

Trzy topowe odcinki „Nie rób scen”

TVN w paśmie nadawania „Nie rób scen” przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem z wynikiem na poziomie 16,54 proc. była TVP1, nadająca w tym czasie filmy fabularne oraz audycje związane z wyborami prezydenckimi. Drugie miejsce zajął Polsat („Tylko muzyka” i filmy; 15,67 proc.), a trzecia była TVP2 („Służby specjalne”, „Krew z krwi” i „Paranienormalni Tonight”; 7,10 proc.).Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, a kolejne miejsca zajęły: Jedynka, TVN i Dwójka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji serialu wyniosły 7,42 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial „Nie rób scen” pokazywał zabawną i prawdziwą stronę życia kobiet po 30-tce. Główne role w produkcji grały: Joanna Brodzik, Aleksandra Popławska, Monika Mariotti oraz Magdalena Popławska.

Z powodu słabych wyników oglądalności telewizja TVN podjęła decyzję o zakończeniu emisji „Nie rób scen” po pierwszym sezonie (dowiedz się więcej).

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu