Kożuchowska, Musiał i kalambury w apartamentowcu w bożonarodzeniowych reklamach Orange (wideo)

Do emisji trafiły pierwsze produktowe reklamy Orange w nowym formacie kreatywnym, którego bohaterami są mieszkańcy apartamentowca. Razem z nimi występują Maciej Musiał i Małgorzata Kożuchowska, którzy poprzednio promowali telekom jako aktorzy z „Rodzinki.pl”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kożuchowska, Musiał i kalambury w apartamentowcu w bożonarodzeniowych reklamach Orange (wideo)

Nowe reklamy Orange rozgrywają się w apartamentowcu, w którym mieszkają różne osoby odgrywane przez aktorów po raz pierwszy występujących w szeroko zakrojonej kampanii, m.in. Magdalenę Popławską, Piotra Głowackiego, Olgę Bołądź, Tomasza Schuchardta, Filipa Opanię i Marcina Steca. Ten format zastąpił cykl reklam z aktorami z serialu „Rodzinka.pl”.

W pierwszych reklamach, promujących bożonarodzeniową ofertę Orange, występują znani z „Rodzinki.pl” Maciej Musiał i Małgorzata Kożuchowska, przy czym już nie w rolach z tego serialu.

Reklamy z udziałem Musiała prezentują ofertę, w ramach której przy zawarciu dwuletniej umowy na Neostradę można dokupić abonament komórkowy z nielimitowanymi rozmowami za 49,90 zł miesięcznie (przy rabatach za e-fakturę, zgody marketingowe i podpisanie umowy na czas nieokreślony).

W reklamach z Małgorzatą Kożuchowską, odwiedzającą rodzinę Magdaleny Popławskiej i Piotra Głowackiego, prezentowane są smartfony z gadżetami za złotówkę dostępne w taryfach Smart Plan LTE z planem abonamentowym wynoszącym minimum 69,99 zł.

Internetowa odsłona kampanii obejmuje przede wszystkim serwis Cozrobiarazem.pl, w którym można odwiedzić interaktywną kamienicę i zagrać z jej mieszkańcami w kalambury.

Cała akcja reklamowa oprócz telewizji i internetu obejmuje przede wszystkim outdoor (billboardy w całym kraju z hasłem „Co zrobią razem?“ i zaproszeniem na stronę internetową akcji).

Strategię i kreację kampanii wspólnie z Orange Polska przygotowały agencje Publicis Poland, VML Poland (odpowiadająca za aktywności w internecie) i Havas Worldwide Warsaw. Spoty nakręcił Wojciech Szepel, wyreżyserował Arni Olafur Assgeirson, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją - Platige Image i Chimney. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online