SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Królewskie rozdanie” w promocji piwa Królewskie

Trwa loteria promująca piwo Królewskie (produkowane przez Grupę Żywiec), w której do wygrania jest milion puszek tego piwa i 3 tys. bonów na zakupy w sklepie firmowym Legii Warszawa. Przy akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej pracują agencje G3 i Point of View.

W ramach akcji pod kapslami wybranych butelek i zawleczkami puszek Królewskiego umieszczone są napisy informujące o wygraniu kolejnej puszki tego piwa (do odebrania w sklepach biorących udział w promocji) lub 100-złotowy bon na zakupy w sklepie Legii Warszawa (marka Królewskie jest sponsorem tego klubu od 2004 roku, w ub.r. przedłużono tę umowę o trzy lata). W puli jest milion puszek i 3 tys. bonów.

Loteria zaczęła się w maju i potrwa do końca br. Jest prowadzona w województwie mazowieckim, podlaskim, łódzkim, świętokrzyskim i lubelskim. Jej obsługą zajmuje się agencja G3.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Akcję wspierają działania reklamowe, przede wszystkim w internecie i na outdoorze. Nową odsłonę serwisu internetowego Królewskiego przygotowała agencja Point of View.

Dołącz do dyskusji: „Królewskie rozdanie” w promocji piwa Królewskie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl