Krystyna Janda w kampanii Warki „Do Hymnu” (wideo)

W nowym spocie akcji „Do Hymnu” piwa Warka (Grupa Żywiec) występuje Krystyna Janda. Całą kampanię przygotowały i realizują firmy Just, Pride and Glory, Macroscope OMD i Men At Work.

km
km
Udostępnij artykuł:

W spocie promującym akcję Warki „Do hymnu” Krystyna Janda mówi o znaczeniu hymnu dla naszej wspólnotowości. Aktorka zachęca w ten sposób do udziału w akcji, w której każdy może na stronie dohymnu.pl nagrać i zamieścić swoje wykonanie Mazurka Dąbrowskiego. Kampania - obsługiwana przez agencję Pride and Glory - jest związana ze sponsorowaniem przez Warkę piłkarskiej reprezentacji Polski (przeczytaj więcej o akcji i zobacz pierwszy reklamujący ją spot).

Działania reklamujące „Do hymnu” obejmują przede wszystkim telewizję (wszystkie stacje ogólnopolskie), a także materiały BTL. Reklamy do akcji przygotowały agencje Just (ATL) i Men At Work (BTL), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych