SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Golonka odchodzi z IMP i stawia na własny biznes

Krzysztof Golonka przestaje być członiem zarządu InteractiveMarketing Partner, spółki zależnej Internet Group.

"Odejście Krzysztofa Golonki jest naturalnym etapem rozwojukariery zawodowej" - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Oracz zCR Media Consulting, innej spółki zależnej Internet Group. - "Wchwili obecnej trudno mówić o tym, kto konkretnie go zastąpi,ponieważ trwają prace nad integracją spółek IMP i Webtel w ramachpionu e-marketingu Internet Group, w wyniku czego pojawi się nowestanowisko w strukturze - osoby odpowiedzialnej za całą działalnośćw zakresie e- i m-marketingu".

Krzysztof Golonka w branży reklamy internetowej obecny jest odpoczątku jej powstania, czyli od 1997 roku. Z firmą Internet Groupbył związany od 1998 roku, początkowo jako Dyrektor DepartamentuInternetu w CR Media, a po jego przekształceniu w osobny podmiot -prezes Ad.net. Równolegle pełnił funkcję Dyrektora ZarządzającegoCR Media, a następnie CR Media Consulting. Ostatnio był członkiemzarządu spółki zależnej Internet Group - Interactive MarketingPartner odpowiedzialnym za restrukturyzację i wdrożenie nowejstrategii rozwoju. Jest również współzałożycielem Forum PolskiegoInternetu Komercyjnego, które z jego inicjatywy uzyskało statuspolskiego oddziału światowej organizacji Internet AdvertisingBureau.

Swoje dalsze plany zawodowe Krzysztof Golonka wiąże zposzukiwaniem i rozwijaniem nowych przedsięwzięć jako inwestor. Wtym celu w ciągu najbliższych kilku miesięcy założy spółkęinwestycyjną. Do czasu jej powołania Krzysztof Golonka będziemiędzy innymi wspierać rozwój spółki Zakupy.com, w której jestemjednym z akcjonariuszy i członkiem rady nadzorczej. Jego nowe planyzawodowe nie wykluczają współpracy z Internet Group wprzyszłości.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Golonka odchodzi z IMP i stawia na własny biznes

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl