Deloitte Digital tworzy dział digital media, na czele Krzysztof Przybysławski

Agencja Deloitte Digital integruje działania z kilku obszarów, budując dział digital media. Pokieruje nim Krzysztof Przybysławski, który dołączył do firmy jako digital media director.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Deloitte Digital tworzy dział digital media, na czele Krzysztof Przybysławski
Krzysztof Przybysławski

Nowy dział digital media obejmie trzy obszary działań Deloitte Digital -  social mediów, performance marketingu oraz analityki internetowej. Za rozwój komórki odpowiadał będzie Krzysztof Przybysławski, który poprzednio pracował w agencji personalizacyjnej HitSpot Media, gdzie zajmował stanowisko managing directora.

- Coraz częściej klienci oczekują od nas, że nie tylko stworzymy przyciągającą uwagę kampanię czy koncept, ale również wskażemy im jak najskuteczniej dotrzeć do ich odbiorców. Stąd rozwój oferty w zakresie marketing automation, który pozwala zintegrować działania z kilku obszarów i zapewnić klientom kompleksową „opiekę” - komentuje Olgierd Cygan, lider Deloitte Digital w regionie Europy Środkowej.

Nowy dział skupi się na działaniach z obszaru marketingu cyfrowego, które obejmą m.in. analitykę, komunikację social media, kampanie SEO/SEM czy wykorzystanie narzędzi marketing automation. Ponadto zespół będzie pracował nad rozwojem usług łączenia danych o użytkownikach z różnych źródeł (platformy DPM) i rozbudową obszaru zakupu programatycznego mediów.

Deloitte Digital pracuje dla takich marek jak Mirinda, Pepsi czy Black Red White. Firma rozwija się także biznesowo poprzez inwestycje - w tym roku dokonano zakupu szwedzkiej agencji Acne

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta