SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kuba Wojewódzki” stracił 143 tys. widzów, ale TVN nadal liderem. Powstanie kolejny sezon

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 812 tys. osób, o 143 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu nadal był liderem rynku telewizyjnego zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 11,55 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 29. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 1 września do 24 listopada br. Program oglądało średnio 812 tys. osób, co zapewniło stacji 9,77 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 12,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 972 tys. widzów. Wyemitowany został 6 października br., a gościli w nim Marcin Perchuć oraz Dagmara Kaźmierska.

Trzecie miejsce - 924 tys. oglądających - zajęła finałowa emisja serii, która jednocześnie była 400 odcinkiem „Kuby Wojewódzkiego”. Gośćmi w programie byli aktor Michał Żurawski i artystka Natasza Urbańska.

W porównaniu do emitowanej rok temu 27. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 143 tys. osób. Wówczas program oglądało średnio 955 tys. osób, a udział TVN wynosił wtedy 11,29 proc. w 4+, 15,40 proc. w 16-49 oraz 13,39 proc. w 16-59. 

TVN w paśmie nadawania programu Jakuba Wojewódzkiego nadal był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas gł. serial „Czerwona królowa” i filmy fabularne, co przełożyło się na 7,14 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 5,55 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów” i „Ocaleni”; 3,28 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN miał dużą przewagę nad swoimi głównymi konkurentami.

Wpływy z reklam pokazanych przy jesiennych odcinkach talk-show wyniosły 11,55 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejny sezon show "Kuba Wojewódzki" w lutym

Widzowie TVN nowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego” będą mogli oglądać wiosną 2020 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 143 tys. widzów, ale TVN nadal liderem. Powstanie kolejny sezon

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yyy
dno muł szmira
odpowiedź
User
tvn
Dagmra Kazmierska Popek itp itd czyli patologia made in TVN tzw gwiazdy u Kubusia lat 57
odpowiedź
User
itp
TVN to medialna kiła
odpowiedź