„Kuba Wojewódzki” zyskał widzów. 12 mln zł z reklam

Emitowany wiosną 18. sezon programu „Kuba Wojewódzki” oglądało 1,38 mln widzów. Było to więcej niż rok temu, chociaż tylko o 20 tys. osób, a TVN w paśmie emisji talk-show wygrywał z konkurencją. Wpływy z reklam wyniosły 11,8 mln zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Kuba Wojewódzki” zyskał widzów. 12 mln zł z reklam
Kuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki najnowszej serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było w okresie od 3 marca do 26 maja br. we wtorki o godz. 22.30. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia programu wyniosła 1,38 mln osób, co zapewniło stacji 14,80 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Zdecydowanie największą popularnością w minionym sezonie cieszył się odcinek talk-show z udziałem Bronisława Komorowskiego i Pawła Domagały, który 19 maja br. obejrzało średnio 2,08 mln widzów. Na drugiej pozycji znalazł się ostatni odcinek serii, w którym gościli: Stanisława Celińska oraz Kabaret Ani Mru Mru. Zgromadził on przed telewizorami 1,65 mln osób.

W porównaniu z emitowaną wiosną 2014 roku 16. serią „Kuba Wojewódzki” zyskał 20 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało bowiem średnio 1,34 mln osób, a udział TVN w czasie jego emisji wynosił odpowiednio 14,94 proc. oraz 19,18 proc. Natomiast emitowana jesienią ub.r. 17.edycja programu miała 1,33 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 14,29 proc. i 16,26 proc. udziału.

TVN w paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN był nadal liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przełożyło się na 11,83 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy;9,08 proc.), a czwarta - TVP1 (głównie filmy i „Agenci T.A.R.C.Z.Y.”; 7,97 proc.). W grupie komercyjnej TVN także był zdecydowanym liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP2.

Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 11,78 mln zł. Rok temu wpływy z reklam wyniosły 10,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mamy-cie-ogladalo-1-8-mln-widzow-show-przyniosl-24-mln-zl-z-reklam ##

19. serię talk-show Kuby Wojewódzkiego widzowie TVN zobaczą jesienią tego roku. Program na antenie stacji nadawany jest od 2006 roku.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów