„Kuchenne rewolucje 14” oglądało 2,2 mln widzów. Będzie kolejna edycja

14. sezon „Kuchennych rewolucji” gromadził 2,16 mln widzów. Program Magdy Gessler zwiększył swoje udziały w rynku telewizyjnym, dając TVN drugie miejsce w 4+ i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 22,75 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje 14” oglądało 2,2 mln widzów. Będzie kolejna edycja
Magda Gessler

14. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 1 września do 8 grudnia br. Program w TVN śledziło średnio 2,16 mln osób. Przełożyło się to na 15,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu Magdy Gessler z 24 listopada br., który obejrzało średnio 2,58 mln osób. Drugie miejsce zajął finał programu, wyjątkowo pokazany o 20.55 (2,43 mln oglądających).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-5-zyskal-200-tys-widzow-i-pokonal-konkurencje-w-16-49-32-1-mln-zl-z-reklam ##

Emitowana w analogicznym okresie ub.r. dwunasta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła o 50 tys. widzów więcej, choć program miał wtedy niższe udziały w rynku. Produkcję TVN śledziło wówczas 2,21 mln osób, co dało stacji 14,35 proc. udziału w 4+ i 19,69 proc. w 16-49. Wówczas program pokazywany był gł. o 20.50.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 18,47 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Zdrady” i filmy fabularne; 11,48 proc.) oraz TVP2 (końcówka kabaretów i programu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” oraz filmy; 3,90 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był już zdecydowanym liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 TVP1 miała minimalnie wyższy wynik od Polsatu.

Wpływy reklamowe z 14. sezonu programu wyniosły 22,75 mln zł. Dla porównania, 12. seria z reklam przyniosła 23,62 mln zł (obie edycje liczyły po 15 odcinków; dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejna edycja programu „Kuchenne rewolucje” zostanie pokazana w wiosennej ramówce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"