„Kuchenne rewolucje 14” oglądało 2,2 mln widzów. Będzie kolejna edycja

14. sezon „Kuchennych rewolucji” gromadził 2,16 mln widzów. Program Magdy Gessler zwiększył swoje udziały w rynku telewizyjnym, dając TVN drugie miejsce w 4+ i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 22,75 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje 14” oglądało 2,2 mln widzów. Będzie kolejna edycja
Magda Gessler

14. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 1 września do 8 grudnia br. Program w TVN śledziło średnio 2,16 mln osób. Przełożyło się to na 15,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu Magdy Gessler z 24 listopada br., który obejrzało średnio 2,58 mln osób. Drugie miejsce zajął finał programu, wyjątkowo pokazany o 20.55 (2,43 mln oglądających).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-5-zyskal-200-tys-widzow-i-pokonal-konkurencje-w-16-49-32-1-mln-zl-z-reklam ##

Emitowana w analogicznym okresie ub.r. dwunasta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła o 50 tys. widzów więcej, choć program miał wtedy niższe udziały w rynku. Produkcję TVN śledziło wówczas 2,21 mln osób, co dało stacji 14,35 proc. udziału w 4+ i 19,69 proc. w 16-49. Wówczas program pokazywany był gł. o 20.50.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 18,47 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat („Przyjaciółki”, „Zdrady” i filmy fabularne; 11,48 proc.) oraz TVP2 (końcówka kabaretów i programu „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” oraz filmy; 3,90 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był już zdecydowanym liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 TVP1 miała minimalnie wyższy wynik od Polsatu.

Wpływy reklamowe z 14. sezonu programu wyniosły 22,75 mln zł. Dla porównania, 12. seria z reklam przyniosła 23,62 mln zł (obie edycje liczyły po 15 odcinków; dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejna edycja programu „Kuchenne rewolucje” zostanie pokazana w wiosennej ramówce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+