„Kuchenne rewolucje” przyniosły z reklam 24 mln zł. TVN liderem w grupie komercyjnej

12. sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadził średnio 2,21 mln osób, o 70 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 23,62 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje” przyniosły z reklam 24 mln zł. TVN liderem w grupie komercyjnej
Magda Gessler, fot. TVN

„Kuchenne rewolucje” jesienią br. w TVN oglądać można było w czwartki o godz. 20.50, w okresie od 3 września do 10 grudnia br. (dwa ostatnie odcinki pokazano o 21.30). 12. sezon programu śledziło średnio 2,21 mln osób. Przełożyło się to na 14,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 19,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kuba-wojewodzki-stracil-widzow-ale-pokonal-konkurencje-11-7-mln-zl-z-reklam ##

Najwięcej widzów zgromadził odcinek programu Magdy Gessler z 19 listopada, który obejrzało 2,64 mln osób.

Odcinek po odcinku

Emitowana w analogicznym okresie ub.r. dziesiąta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła o 70 tys. więcej widzów, bo śledziło ją 2,28 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 16,51 proc. i 20,41 proc. udziału. Wówczas produkcja była pokazywana tylko o 21.30.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 21,40 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat (gł. „Zdrady” i „Przyjaciółki”; 14,20 proc.) oraz TVP2 („Paranienormalni Tonight”, mecze piłki nożnej i filmy fabularne; 6,89 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej TVN był liderem, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność konkurencji

Wpływy reklamowe z 12. sezonu programu wyniosły 23,62 mln zł. Dla porównania, 10. seria z reklam przyniosła 26,27 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

13. sezon „Kuchennych rewolucji” widzowie TVN zobaczą wiosną przyszłego roku.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 10,72 proc.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"