„Kuchenne rewolucje” straciły 170 tys. widzów. 32,2 mln zł z reklam

„Kuchenne rewolucje” w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. straciły 170 tys. widzów. TVN w czasie emisji show zajął drugie miejsce w rynku, ale w grupie 16-49 był liderem. Wpływy z reklam wyniosły 32,2 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Szósty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler (emitowany w okresie od 6 września do 29 listopada br.) oglądało średnio 2,62 mln widzów, co przełożyło się na 19,76 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Reality-show na antenie TVN pokazywane było w czwartki o godz. 21.30.

Dla porównania, nadawaną rok temu czwartą edycję programu oglądało więcej o 170 tys. widzów - 2,79 mln przy udziale na poziomie odpowiednio 21,05 proc. i 26,26 proc. (więcej na ten temat).

W czasie emisji „Kuchennych rewolucji” TVN była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, nadająca wówczas „Sprawę dla reportera”, co dało jej 20,26 proc. udziału. Za TVN znalazły się: Polsat („Hotel 52” i „Przyjaciółki”; 16,11 proc. udziału) oraz TVP2 („Paradoks”, filmy fabularne; 5,87 proc.). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN była już jednak liderem, a drugie miejsce zajął Polsat.

Wpływy reklamowe przy emisji „Kuchennych rewolucji 6” wyniosły 32,2 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. były one niższe o 2,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Wiosną przyszłego roku TVN planuje nadać kolejny sezon formatu. Jego producentem wykonawczym jest firma Constantin Entertainment.

grafika

Kuchenne Rewolucje, fot. TVN

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"