„Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

11. sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,22 mln widzów, czyli o 300 tys. mniej niż nadawaną rok temu dziewiątą serię reality-show. TVN w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej był liderem. Wpływy z reklam wyniosły 22,33 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Magda Gessler na planie "Kuchennych rewolucji"

„Kuchenne rewolucje” w TVN oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 5 marca do 28 maja 2015 roku. Program Magdy Gessler śledziło średnio 2,22 mln osób. Przełożyło się to na 15,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek wyemitowany 14 maja br., który obejrzało 2,39 mln osób.

Trzy topowe odcinki „Kuchennych rewolucji”

W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej dziewiątym sezonem „Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów. Wiosną 2014 roku program oglądało bowiem 2,52 mln osób, co przekładało się odpowiednio na 18,26 proc. oraz 23,09 proc. udziału w rynku (więcej na ten temat).

Zakończona właśnie seria reality-show miała również mniej widzów niż dziesiąta, nadawana jesienią ub.r. Oglądało ją średnio 2,28 mln widzów, a udział TVN wyniósł odpowiednio 16,51 proc. i 20,41 proc. (dowiedz się więcej).

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP1, emitująca w tym czasie m.in. „Sprawę dla reportera”, co przekładało się na 18,87 proc. udziału. Za TVN uplasowały się: Polsat (seriale „Przyjaciółki” i filmy fabularne; 11,83 proc.) oraz TVP2 (filmy; 7,11 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był liderem, a drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed Jedynką i Dwójką.

Oglądalność reality-show na tle konkurencji

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 22,33 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej dziewiąta seria przyniosła z reklam 15,6 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kolejne premierowe odcinki programu Magdy Gessler na antenie TVN będzie można oglądać jesienią tego roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/1-4-mln-widzow-project-runway-2-tvn-liderem-w-grupie-komercyjnej ##

„Kuchenne rewolucje” emitowane są w TVN od wiosny 2010 roku. Program produkuje Constantin Entertainment.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online