SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Łaciate z kampanią z okazji jubileuszu

Łaciate (Mlekpol) w nowej kampanii świętuje 25-lecie swojej marki mleka UHT. Przygotowały ją Leo Burnett i Wavemaker.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 21 marca i nawiązuje do historii o Łaciatej i jej przyjaźni z bocianem. Spot w wersjach 30-sekundowej i 15-sekundowej emitowany jest w telewizji (TVP, Polsat i TVN) oraz w internecie.

- Niespodzianką, której szczegółów na razie nie zdradzę, będzie wielki konkurs dla Konsumentów pod koniec roku. Nowością jest również ciekawe i zaskakujące jubileuszowe opakowanie mleka Łaciate, które już pojawia się na półkach sklepów - komentuje Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.

Komunikacja obejmuje także digital i social media  (Facebook, serwisy internetowe i mobilne takie, jak Interia, Blix, Spicymobile, laciate.pl). Kreacje kampanii 25-lecia marki zobaczymy także na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Za część kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za zakup mediów Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Łaciate z kampanią z okazji jubileuszu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl