SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Zespół Last Blush triumfuje w plebiscycie Chillizet na chilloutowy utwór 2017 roku

Słuchacze Chillizet (Eurozet) wybrali chilloutowy utwór 2017 roku. Plebiscyt wygrała piosenka „About You” zespołu Last Blush.

Koncert zespołu Linia Nocna, fot. ŁBrzezicki Article

Pierwszą edycję „Chilloutowego utworu roku” stacja Chillizet prowadziła od października do 20 listopada br. W plebiscycie brało udział 12 piosenek polskich zespołów, znanych z anteny Chillizet. Na swoje ulubione piosenki głosowali słuchacze rozgłośni.

Pierwsze miejsce w głosowaniu słuchaczy zdobył zespół Last Blush z utworem „About You”, drugą pozycję zdobył Kamil Pawelski (Ekskluzywny Menel) z piosenką „Plastikowy spokój”, a na trzecim miejscu uplasowała się Kari i „Sirens”. Zespół Linia Nocna otrzymał specjalne wyróżnienie redakcji Chillizet za utwór „Znikam na chwilę”.

Wyniki plebiscytu ogłoszono w czwartek 7 grudnia podczas uroczystości w Hali Koszyki w Warszawie. Chillizet świętowała wtedy swoje dziewiąte urodziny. Należąca do Grupy Eurozet rozgłośnia rozpoczęła nadawanie w grudniu 2008 roku. Obecnie Chillizet można słuchać w Warszawie, Krakowie i Katowicach. Eurozet otrzymało też zielone światło od KRRiT na rozszerzenie koncesji o kolejne stacje nadawcze - na Helu (107,8 MHz) oraz w Wejherowie na częstotliwości 91,6 Mhz.

Przypomnijmy, że w maju br. Grupa Eurozet przekształciła Radio ZET Chilli w Chillizet, które pod poprzednią nazwą funkcjonowało przez ostatnie cztery lata. Nadawca odświeżył wizerunek Chillizet, dopasowując go do wielkomiejskiego charakteru stacji. Dyrektorem i redaktorem naczelnym stacji jest Iwona Kostka-Kwiatkowska.


Last Blush "About You"


Kamil Pawelski "Plastikowy spokój"


Linia Nocna "Znikam na chwilę"

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zespół Last Blush triumfuje w plebiscycie Chillizet na chilloutowy utwór 2017 roku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fan
to zwycięstwo pokazuje w jak niewielkim stopniu odnoszą się do rzeczywistości takie plebiscyty tudzież wszelkie "listy przebojów" i że to jedynie pożywka dla fanów. faktyczne stwierdzenie jest takie że utwór grupy Last Blush to nie najbardziej chillowy utwór roku wg wszystkich słuchaczy chillizet tylko, że LB miało najwięcej głosujących fanów ze wszystkich zespołów dostępnych w plebiscycie.
lista trójki działa tak samo. może w latach 80. takie głosowanie miało nieco "prawdziwsze" przełożenie na rzeczywistą popularność. z tym oczywiście faktem, że lista trójki ma wysoką słuchalność i prowadzą ją znani prezenterzy. ot i cała nobilitacja... zaraz szaleni fani listy trójki mnie zaćwiartują, że w ogóle to powiedziałem, ale sorry.. fenomen Jaromira Nohavicy jest dla mnie równie niezrozumiały (czyt. nie mój gust) co spektakularne zwycięstwo zespołu Last Blush w owym plebiscycie. wolałbym zrobić dla muzyki coś zdecydowanie lepszego, prawdziwszego niż takie lizanie ich po jajkach i utwierdzanie, że świetnie sobie radzą, podczas kiedy mają jeszcze dużo do zrobienia by być naprawdę dobrym i popularnym zespołem. nie wspominając nawet o tym, że piosenka jest tak bardzo polska... szaleństwo jak bije polskością od niej. dawno nic bardziej polskiego nie słyszałem. tak, tak - problem pisania tekstów po polsku.. można tak jak xxanaxx "Kup mi kapcie" - co za przesłanie... ale może z czasem będzie lepiej.. Czerwone Gitary lata temu też śpiewały, że "się boisz myszy". no i następnie z gąszczu dość pustego pod względem przesłania, ale oddolnego i bardzo żywego ruchu jakim był tzw. bigbit ukazał się m.in. dużo bardziej dojrzalszy Breakout. o tak dojrzałej polskiej elektronice marzę i za taką trzymam kciuki. może wtedy organizacja plebiscytu bardziej odniosłaby się do tego co dzieje się naprawdę. pytanie co zrobić dziś by ta scena muzyczna naprawdę była lepsza i lepiej się rozwijała i czy media moga jakoś w tym pomóc?
8 0
odpowiedź
User
Planee
Nie da sie juz słuchać chilli. Wioleta, cos ty z tym zrobila?
4 2
odpowiedź
User
Była słuchaczka
Ostatnio wieje taką komercją z chillizet i żenującymi „babskimi tematami", że aż mnie to zawstydza. Kto mi zespsół moje radio? Szkoda!
3 2
odpowiedź
User
gosc
a ja nie wiem o co wam chodzi. radio jest robione ciekawie, przede wszystkim gra dobra muzyka, która jest planowana i układana z głową, co słychać. co prawda nie wszystkich prezenterów znoszę, ale nie wszyscy muszą mi się podobać. mamy fajną chillową elektronikę, nocą jazz, ludzie radia słychać że pracują i się starają. jest całkiem ok.
3 3
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing