SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lavazza kontynuuje współpracę z Cut The Mustard

Lavazza Polska przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać reklamowo markę kawy Lavazza.

Cut The Mustard czwarty rok z rzędu (od 2019 roku), będzie odpowiedzialna za prowadzenie kanałów w social media (Facebook, Instagram), a także za realizację aktywacji konsumenckich, lokalne produkcje foto i video oraz współpracę z influencerami.

Całość prac ze strony Cut The Mustard, nadzoruje Nastazja Rodziewicz-Radziszewska, senior account manager, która prowadzi projekt od samego początku współpracy, czyli od 2019 roku.

- Zrozumienie i zaufanie to podstawa w biznesie. Lavazza to klient, z którym łączy nas bardzo dobra relacja. Przez cztery lata byliśmy weryfikowani w zakresie naszej skuteczności i innowacyjności. Cieszę się, że możemy wspierać Lavazzę w rozwoju, oferując szeroką gamę rozwiązań digitalowych – mówi Karolina Witecka, CEO w Cut The Mustard.

Dołącz do dyskusji: Lavazza kontynuuje współpracę z Cut The Mustard

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gum
Cut the tvp
odpowiedź