SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LeadR z nową ofertą, Paweł Ważyński szefem performance marketingu

Agencja database marketingowa LeadR (należąca do Netsprint Group) wprowadziła nową ofertę i uruchomiła działu performance marketingu. Jego szefem został Paweł Ważyński, poprzednio związany z Cube Group.

Paweł WażyńskiPaweł Ważyński

Nowa oferta LeadR łączy dane z własnego DMP z tzw. 3rd party data najważniejszych platform reklamowych (takich jak Google, YouTube, Facebook, Twitter, Snapchat, LinkedIn oraz DSP, jak Adform czy DBM). Baza DMP firmy zasilana jest także danymi z Netsprint Audience (ponad 92 mln cookies polskich internautów, przypisanych do 560 profili marketingowych).

Agencja podkreśla, że segmenty użytkowników z Netsprint Audience i LeadR DMP pomagają w precyzyjnym targetowaniu kampanii w najważniejszych kanałach digital. Dzięki temu, reklamodawca może planować kampanie reklamowe m.in. w oparciu o zainteresowania, demografię, intencje zakupowe czy profile FMCG

Funkcję szefa nowo utworzonego działu performance marketingu w LeadR objął Paweł Ważyński. Będzie nadzorował zespół odpowiedzialny za planowanie, zakup oraz skuteczną realizację kampanii efektywnościowych oraz odpowiadał za integrację danych agregowanych przez LeadR DMP z danymi z platform reklamowych.

Poprzednio pracował jako szef SEM i social media marketingu w Cube Group. Ogółem z branżą reklamy internetowej jest wiązany od 10 lat.

- Widzimy duży potencjał, jaki drzemie w precyzyjnym targetowaniu kampanii mailingowych w połączeniu z jakościowymi danymi. Chcemy tę wiedzę połączyć z doświadczeniem Pawła, zasięgami największych platform reklamowych i stać się liderem w planowaniu kampanii efektywnościowych - zapowiada Sebastian Białousz, szef LeadR.

Dołącz do dyskusji: LeadR z nową ofertą, Paweł Ważyński szefem performance marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl