Lech Premium: Zielone światło dla domówki

Pod hasłem „Zielone światło dla domówki” rusza promocja piwa Lech Premium. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Grandes Kochonos, Artegence i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji „Zielone światło dla domówki” od 2 listopada za zakup określonej ilości piw Lech Premium będzie można otrzymać zdrapkę konkursową w kształcie zawieszki na drzwi. Umieszczony na niej kod będzie można wysłać SMS-em na podany numer telefonu lub wprowadzić na stronie lech.pl. Każdego dnia do 21 grudnia 60 osób stanie przed szansą wygrania dostawy na domowe party, składającej się z 50 puszek piwa Lech Premium, 4 szklanek i kubełka do lodu. Ponadto w części sklepów będzie można zbierać własne zestawy imprezowe, otrzymując szklanki, kubełki do lodu i „lodowe” otwieracze jako gwarantowane nagrody przy zakupie 6 piw Lech Premium.

grafika

 

Promocję – obsługiwaną przez agencję Afekt – wspiera kampania reklamowa obejmująca przede wszystkim telewizję (kanały ogólnopolskie), outdoor (m.in. siatki z truckami 3D rozwieszone w 8 wybranych miastach), internet oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Motywem przewodnim kampanii jest zielony kogut jako symbol zawartego w haśle głównym „zielonego światła dla domówki”.

Kreację ATL przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, działania w internecie prowadzi agencja interaktywna Artegence, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+