SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lemon Sky chce opuścić Grupę Adv i negocjuje z agencjami reklamowymi

Agencja interaktywna Lemon Sky zamierza opuścić Grupę Adv i dołączyć do którejś z sieciowych agencji reklamowych. Prowadzi już rozmowy z kilkoma takimi firmami.

Grupa Adv ma 80 proc. udziałów Lemon Sky, a pozostałe należą do pracowników agencji. W ub.r. agencja zanotowała 2 mln zł zysku, o 0,4 mln zł więcej niż rok wcześniej. Zatrudnia obecnie 90 osób, a jej głównymi klientami są Orange, Tesco, Skanska i Nestle. Wiosną ub.r. kupiła od Grupy Adv agencję MAT specjalizującą się w ATL-u, BTL-u i eventach (więcej na ten temat).

Teraz Lemon Sky chce dołączyć do sieciowych agencji reklamowej. - Interesuje nas oferowanie usług 360 stopni, więc wsparcie dużej agencji sieciowej jest dla nas konsekwentnym krokiem w rozwoju, wręcz wzmocnieniem kompetencji. Dodam, że nie zależy nam na pozyskaniu środków na rozwój, bo takowe agencja potrafi wypracować sama, ale na zdobyciu partnera - uzasadnia Magdalena Surowiec, prezes Lemon Sky. - Nadal chcemy rozwijać się w kierunku full-service’owej agencji, nie specjalizować się produktowo. Partner w postaci sieciowej agencji reklamowej daje nam możliwość realizowania projektów łączących online z offline - dodaje Beata Turlejska-Zduńczyk, wiceprezes firmy.

Grupa Adv jest chętna sprzedać swoje udziały w Lemon Sky. - Dostaliśmy kilka propozycji, jesteśmy w trakcie rozmów i w połowie roku chcemy podjąć finalną decyzję - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Skuza, PR & marketing manager agencji. Firma nie ujawnia szczegółów tych negocjacji.

Dołącz do dyskusji: Lemon Sky chce opuścić Grupę Adv i negocjuje z agencjami reklamowymi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl