Lemur-strażak rozdaje telewizory 3D LG w świątecznej promocji Cyfry+

Ruszyła świąteczna promocja Cyfry+, w której można otrzymać za złotówkę telewizor 3D marki LG. Ofertę wspiera kampania reklamowa - z lemurem w roli strażaka - przygotowana przez dział kreacji Canal+, a także przez firmy Change Integrated, Platige Image i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Świąteczna promocja Cyfry+ jest skierowana do osób, które podpiszą umowę na 26 miesięcy na pełną ofertę platformy lub pakiet Canal+ HBO Superpremium. Każdy taki klient za symboliczną złotówkę otrzyma telewizor 3D firmy LG wraz z dwiema parami okularów. W ramach promocji miesięczny abonament pełnej oferty Cyfry wynosi 168,9 zł, a pakietu Canal+ HBO Superpremium - 137 zł.

Promocję wspiera kampania reklamowa, w której lemur Jedyny Taki - z głosem Borysa Szyca - w zastępstwie Świętego Mikołaja reaguje na „palącą potrzebę prezentów”. Reklamy nie tylko podkreślają zalety tej oferty, lecz również informują o niedawnym udostępnieniu wszystkich kanałów tematycznych Cyfry+ w wersjach HD (więcej na ten temat).

grafika

Działania reklamowe od 11 listopada są prowadzone w telewizji (największe stacje ogólnopolskie), radiu oraz internecie. Kreację przygotowały dział kreacji Canal+ Cyfrowego i agencja Change Integrated, animacją zajęło się studio Platige Image, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]