Wszystkie kanały włąsne Cyfry+ z plusami i w HD (wideo)

W listopadzie br. kanały tematyczne spółki Canal+ Cyfrowy: Minimini, Planete, Ale kino!, Kuchnia.tv i Domo.tv zyskają nazwy z plusem, nowe logotypy, a także rozpoczną nadawanie w wysokiej rozdzielczości. Operator planuje też uruchomienie własnego kanału 3D.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Rodzina kanałów tematycznych będzie silniejsza dzięki wzajemnej komunikacji i większemu uspójnieniu - mówi o celu rebrandigu Łukasz Słotwiński, dyrektor artystyczny spółki Canal+ Cyfrowy.

Od 11 listopada br. stacje tematyczne spółki emitowane będą pod nazwami Ale kino+, Planete+, Kuchnia+, Domo+, Minini+, Hyper+ oraz TeleTOON+, który startuje już w październiku br., zastępując ZigZapa (więcej na ten temat). Poza otrzymaniem nowych logotypów, zaprojektowanych wewnętrznie przez spółkę, Planete+ i Ale kino+ otrzymają też w listopadzie nowe oprawy graficzne (reszta kanałów przejdzie tę zmianę w 2012 roku).

Wszystkie stacje tematyczne zyskają też równoległe wersje nadawane w HD. W tym celu spółka wynajęła transponder na Hot Birdzie. - Była to gigantyczna inwestycja - mówi o zakupie miejsca na satelicie Beata Mońka, prezes Canal+ Cyfrowego, ale szczegółów nie podaje.

Ilość kontentu nadawanego oryginalnie w HD na poszczególnych kanałach będzie jednak różna. Najwięcej, prawie całe ramówki w wysokiej rozdzielczości będą mieć stacje Kuchnia+ HD i Domo+ HD. W  Ale kino+ HD w tej jakości będzie to ok. 60 - 70 proc. kontentu, zaś w Planete+ HD czy MiniMini+ HD tylko kilkanaście proc. - Wszystkie nowe własne programy produkujemy w HD - zapewnia Jarosław Kordalewski. Z czasem ilość kontentu w wysokiej rozdzielczości ma rosnąć.

Wcześniej, bo 28 października br. spółka planuje zapowiadane już w lipcu uruchomienie wersji HD kanałów premium Canal+ Gol i Canal+ Weekend (więcej na ich temat).

Będzie też rozwijane pasmo Canal+ 3D. Miesięcznie będą w nim co najmniej dwa seanse filmowe w 3D (dotychczas jeden), ma być też więcej sportu w trójwymiarze, w tym mecze T-Mobile Ekstraklasy, nadawca myśli także o boksie. Canal+ Cyfrowy docelowo planuje uruchomienie pełnego kanału 3D.

W ramach konsolidacji wizerunkowej wszystkich marek należących do spółki Canal+ Cyfrowy, rozpoczęto też proces rebrandingu sieci dystrybucji Cyfry+, który obejmie 1100 punktów sprzedaży i zakończy się w trzecim kwartale 2012 roku. Obejmie ona centra Cyfry+, punkty naszych dystrybutorów, w tym sieci VOBIS, a także stoiska w hipermarketach. Na szyldach punktów sprzedaży oprócz marki platforma eksponowana będzie też marka Canal+.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online