SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lepont dla marki Makłowicz i Synowie

Do grona klientów Lepont dołączyła marka Makłowicz i Synowie, która ze swoimi produktami zadebiutowała w czerwcu na rynku spożywczym.

Do zadań agencji należy pełen zakres współpracy z obszaru PR korporacyjnego oraz produktowego, w tym m.in. strategia komunikacji, biuro prasowe, media relations, influencer marketing, działania z zakresu brand experience oraz realizacja wydarzeń specjalnych.

Współpraca pomiędzy Lepont a rodziną Makłowiczów rozpoczęła się w lutym br., gdzie do głównych zadań agencji należała budowa i realizacja komunikacji dotyczącej podpisania umowy pomiędzy firmami Pamapol i Propinquus, na mocy której powstała spółka Makłowicz i Synowie. Następnie Lepont opracowała m.in. strategię komunikacji marki Makłowicz i Synowie oraz pozycjonowanie poszczególnych jej przedstawicieli.

-  Współpraca z rodziną Makłowiczów, jest dla Lepont krokiem w rozwoju agencji w komunikacji segmentu FMCG. Wszyscy chyba czekaliśmy na ten moment, kiedy Pan Robert założy własną markę z produktami spożywczymi, to dlas ogromne wyróżnienie, że możemy współtworzyć ją strategicznie i komunikacyjnie od początku. - mówi Kamila Kończak, managing director & co-founder Lepont.

W ramach zawartej umowy agencja odpowiedzialna jest także za consulting PR dla rodziny Makłowiczów.

Współpraca ma charakter stały.

Makłowicz i Synowie debiutuje na rynku

Marka Makłowicz i Synowie zadebiutowała z pierwszymi produktami pod koniec czerwca tego roku. Oferta produktowa obejmuje szeroką gamę produktów inspirowanych podróżami znanego krytyka kulinarnego w najdalsze zakątki świata. W produkcję zaangażowana jest firma Pamapol.

Dołącz do dyskusji: Lepont dla marki Makłowicz i Synowie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl