SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Znany producent słodyczy z nową platformą komunikacyjną. „Level Wawel”

Marka słodyczy Wawel startują z nową platformą komunikacyjną „Level Wawel”.

Jak opisuje producent „nowy koncept komunikacyjny skupia się wokół prostej idei: marka Wawel wyznacza bezkonkurencyjną jakość, a wyjątkowy smak słodyczy sprawia, że każda czynność, której towarzyszą wynosi ją na wyższy poziom”.  

Wawel ma nową platformą komunikacyjną 

Nowy spot telewizyjny wspiera flagową kategorię producenta – czekolady. Produkcja łączy w sobie świat rzeczywisty z animowanym, do którego odbiorca przenosi się wraz z główną bohaterką za sprawą zjedzenia kostki czekolady.


- W nowej komunikacji koncentrujemy się na podkreśleniu najwyższej jakości i dobrego składu słodyczy Wawel, dlatego hasłem przewodnim kampanii jest krótki chwytliwy claim: Level Wawel. Nowa platforma komunikacji obejmuje całe portfolio produktów - mówi Dariusz Chwierut, dyrektor marketingu Wawel. - Nasza nowa kampania to istotny krok w kierunku jednolitej komunikacji, obejmującej szerokie i różnorodne portfolio oraz zmiany wizerunku marki, która ma trafiać także do młodszej grupy konsumentów - dodaje.

Działania reklamowe w ramach kampanii, która ruszyła 15 stycznia, objęły telewizję, digital i PR, OOH oraz kampanię w kinach. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, strategię i kreację przygotował dział marketingu Wawel, spot zrealizował dom produkcyjny M5 Film (reżyseria: Przemek Jękosz), działania w social mediach wspiera agencja Lekko. 

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mets (TV) oraz agencja PromoTraffic (digital). Działania PR prowadzi Agencja Great Minds.

  • Więcej informacji:
  • Wawel

Dołącz do dyskusji: Znany producent słodyczy z nową platformą komunikacyjną. „Level Wawel”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dr
Szczerze… dramat. Co to za claim haha
4 0
odpowiedź
User
Juror Rura
Wawel nie zawodzi. Od zawsze naajgorszy marketing w kategorii spożywczej.
7 1
odpowiedź
User
mike
Widzę, że idą z modą i ich czekolady coraz częściej ważą 90 g a niektóre nawet 80 g. Pozostało kilka ważących tyle ile ma ważyć czekolada czyli 100 g.
3 0
odpowiedź